Lindadjo skrev 2010-09-08 22:32:16 följande:
Hur gick det med färgningen? Jag började skratta lite, för jag kom att tänka på en kollega som färgade håret förra veckan, han skulle färga det svart. Medans färgen verkade så tyckte han att det såg konstigt ut, mot det blå hållet. Men det kan ju se lite märkligt ut i det stadiet. Men när han sköljt ur håret så var det knallblått. Fel färg i lådan

. Han gick tillbaka till affären han köpt färgen på, drog av sig mössan och fick en ny låda med färg.
Jag skrattade gott när han berättade det

*garvar glatt* Sjävl har jag blivit totalt brandgul i hela skallen. Samma orangegula färg som på moderatreklamen här på fl (den runda tillsammanspluppen). *ryser* Första, enda och sista gången jag blekt mitt hår. Blondin är uppenbarligen inte för mig. *ha ha*
Lindadjo skrev 2010-09-08 22:40:25 följande:
Åh, vad jag längtar till 28 september, så ska jag klippa håret och göra slingor. Jag har inte klippt mig sen oktober! Så det är nästan ett år sedan sist
Ska klippa gratis hos en dotter till en kollega som utbildar sig till frisör, hon har praktikplats på tisdagar. Slingorna får jag däremot betala 100 kr för

hon ska enligt alla vara väldigt duktig och noga, så jag är inte orolig. Dessutom kan det omöjligt bli värre än vad det är nu
Prus! Jag håller tummarna för dig i morgon, hoppas att allt går bra och att ni inte behöver vänta så länge på resultatet! Kram

Jag har ju jobbat på praktiskt gymnasium och jag kan säga att frisörelever är bland det mest grundliga och noggranna frisörer man kan hitta. För det första får de inte klippa folk förren instruktörerna tycker att de är redo och sen står de under ständig bevakning när de klipper. När de väl är utsläppta kan de ju slappa lite.
Jag måste boka en klipptid snart. Jag blir galen på mitt hår! Jag ska inte ha långt har jag kommit fram till. Jag fäller så grymt med hår så det ligger drivor överrallt. Så äckligt i sängen tex. *ryser* Sen längtar jag efter min halvkortklippta frisys rom jag tycker att jag passar rätt bra i. Ska bara komma överrens med maken så jag har uppbackning.
Pruseluskan skrev 2010-09-09 06:55:12 följande:
Asse- det är tyvärr samma tillväga gångssätt på leveransen på beskedet även här. Men jag ska se om jag inte kanske kan få ett samtal oavsett, annars kommer min telefonfobi byggas på med 1000%.....
Förstår dig. Jag vågade inte svara i telefon alls under den veckan. Telesvararen fick ta allt. Så att jag kunde förbereda mig. Håller tummar och tår för dig idag!

Fröken Småland skrev 2010-09-09 07:50:01 följande:
Vift igen: du såg att Didriksons overall fick bäst i test va? Såg i någon webbutik att deras var slut och att Didrikson har svårt att leverera fler

Ja det brukar bli lite rusning när de får bra i test. Men de flesta sportaffärer tar in Didrikson så är man uta och kollar nu borde man kunna hitta str eftersom de just kommit.