• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • cirkuspuman
    Tant Pruselius skrev 2011-03-16 14:17:34 följande:
    hejar på ! snart är det dags.... spännande! har ni något namn, visst var/är det en lillebror ni väntar - el är jag helt ute o cyklar...

jag ammar, sniffar bebis och gråter mest dagarna i ända..... lyckotårar för det mesta Drömmer
    Det låter som om du har mysiga dagar hemmaHjärta
    Ja vi tror att det är en lillebror, det syntes ganska tydligt på RUL men man kan ju aldrig vara helt 100% Namn är vi inte helt överens om så vi håller det tills bebis har kommit ut så vi får se vem det är
    Kavat skrev 2011-03-16 14:18:45 följande:
    Bf på söndag?! Åhh, vad spännande. När han du fått de andra?

Usch vad jobbigt med influensa. Vi hade feber och skit i förra veckan, nu mår maken "dåligt". Troligtvis samma men han är feberfri i alla fall och jobbar. Jätte konsigt, lite ont i nacken och huvudvärk typ och jag och barnen hade runt 38 grader...
    De andra har kommit på BF+0, BF-10 och BF+5 så jag har ingen ledtråd alls om när denna kommer men jag gissar på slutet av nästa vecka (får man önska datum så passar den 26:e bra för en förlossning

cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ BF mars 2011 ♥ ¸
  • Kavat
    cirkuspuman skrev 2011-03-16 15:59:01 följande:
    Det låter som om du har mysiga dagar hemmaHjärta
    Ja vi tror att det är en lillebror, det syntes ganska tydligt på RUL men man kan ju aldrig vara helt 100% Namn är vi inte helt överens om så vi håller det tills bebis har kommit ut så vi får se vem det är
    Kavat skrev 2011-03-16 14:18:45 följande:
    Bf på söndag?! Åhh, vad spännande. När han du fått de andra?

Usch vad jobbigt med influensa. Vi hade feber och skit i förra veckan, nu mår maken "dåligt". Troligtvis samma men han är feberfri i alla fall och jobbar. Jätte konsigt, lite ont i nacken och huvudvärk typ och jag och barnen hade runt 38 grader...
    De andra har kommit på BF+0, BF-10 och BF+5 så jag har ingen ledtråd alls om när denna kommer men jag gissar på slutet av nästa vecka (får man önska datum så passar den 26:e bra för en förlossning

Oj, ja det var spridda skurar. 26:e låter bra.

Jag har fått rul datum som inte stämde när vi hade gjort barn. Men om man går enl rul så fick jag dottern 40+1 och sönerna 40+2 med 20 min mellanrum. Så jag är rätt "vältajmad" och hade sagt att ja på fredag bf 40+2 blir det bebis typ hur länge som helst.
  • cirkuspuman
    Kavat skrev 2011-03-16 16:09:20 följande:

Jag har fått rul datum som inte stämde när vi hade gjort barn. Men om man går enl rul så fick jag dottern 40+1 och sönerna 40+2 med 20 min mellanrum. Så jag är rätt "vältajmad" och hade sagt att ja på fredag bf 40+2 blir det bebis typ hur länge som helst.
    Ja det låter spännande
    Jag vet inte riktigt när bebis blev till men jag tänker att de andra är födda 22:a och 23:e i månaden så denna borde komma däromkring oxå
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ BF mars 2011 ♥ ¸
  • Kavat
    Kavat skrev 2011-03-16 16:09:20 följande:

Förtydligar att jag sa det med 3:an alltså... Någon 4 är det inte på g.
  • Ekorrfamiljen
    Kavat skrev 2011-03-16 16:54:54 följande:
    Förtydligar att jag sa det med 3:an alltså... Någon 4 är det inte på g.

Jag har varit och bassängtränat med andra gravida flodhästar.. Herregud, jag har 15 veckor kvar och kan knappt ta mig fram. *suck*

Jaha, nu tog Vendel ur madrassen ur sin säng och hoppar direkt på ribborna. Suckar ännu mer.. De går sönder vilken sekund som helst.

*längtar till vår flytt när nu den blir*

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Ekorrfamiljen

Vi har ju "Drömhuset" på g och säljarna verkar vara villiga att sälja till oss, med förbehåll att det här huset blir sålt. Mäklaren verkade väldigt "på" men sen kan det ju alltid komma in andra aktörer i sista stund och buda över. Vilket vi hoppas att de INTE gör. Går allt vägen så köper vi det huset vi har tittat på senast och vill ha.

• cirkuspuman
    Ekorrfamiljen skrev 2011-03-17 10:10:50 följande:
    Vi har ju "Drömhuset" på g och säljarna verkar vara villiga att sälja till oss, med förbehåll att det här huset blir sålt. Mäklaren verkade väldigt "på" men sen kan det ju alltid komma in andra aktörer i sista stund och buda över. Vilket vi hoppas att de INTE gör. Går allt vägen så köper vi det huset vi har tittat på senast och vill ha.
    Spännande och lycka till!
  • Ekorrfamiljen
    cirkuspuman skrev 2011-03-17 10:31:42 följande:
    Spännande och lycka till!
    Tack!!
  • Fröken Småland

Vi har fått en ny förfrågan om medlemsskap i slutna tråden så då kom jag på att vi måste blåsa lite liv i den här så att vi kan lära känna lite nytt folk

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11