• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht

Jag försöker färdigställa lite beställningar och smridigt underhålla nöffen vilket går sådär. Jag har byggt ihop min Bee och ska snart ge mig på den nyinköpta novan som ska strippas och kläs om inför försäljning på nytt. Nu ska jag käka lite belöpa och kolla på Hells Kitchen en stund.

• Asereht

Åh bf snart! Känns som igår då jag bara väntade och väntade och nu trippar min lilla bebis omkring. Han har precis börjat gå och trippar omkring här och ser ut som en lätt berusad rumpnisse.

• Kavat
    Asereht skrev 2011-03-16 14:27:26 följande:
    Åh bf snart! Känns som igår då jag bara väntade och väntade och nu trippar min lilla bebis omkring. Han har precis börjat gå och trippar omkring här och ser ut som en lätt berusad rumpnisse.
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-03-16 14:24:07 följande:
    Jag försöker färdigställa lite beställningar och smridigt underhålla nöffen vilket går sådär. Jag har byggt ihop min Bee och ska snart ge mig på den nyinköpta novan som ska strippas och kläs om inför försäljning på nytt. Nu ska jag käka lite belöpa och kolla på Hells Kitchen en stund.
    belöpa?
    O berätta mer om novan, vad är det?
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-03-16 14:50:12 följande:
    belöpa?
    O berätta mer om novan, vad är det?
    Ifånska såkalrt för mellanmål av någon underlig anledning. *s* Den där fånen ahr mycket konstigheter för sig, jag föredrar nog mina felstavningar.

En vanlig standard nova bara som jag köpte för att sälja med min liggdel och en annan klädsel. Ingen kul färg utan helsvart bara men det får duga. Förhoppningsvis får jag den såld så att jag blir av med liggdelen.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • zasata

Kan ni sluta föda barn på löpande band.. Jag blir sugen :)

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-03-16 14:52:48 följande:
    Ifånska såkalrt för mellanmål av någon underlig anledning. *s* Den där fånen ahr mycket konstigheter för sig, jag föredrar nog mina felstavningar.

En vanlig standard nova bara som jag köpte för att sälja med min liggdel och en annan klädsel. Ingen kul färg utan helsvart bara men det får duga. Förhoppningsvis får jag den såld så att jag blir av med liggdelen.
    du är en riktig affärskvinna Skål

tycker att belöpa lät välldans spännande annars... vad blev det för mellis
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-03-16 15:05:37 följande:
    du är en riktig affärskvinna Skål

tycker att belöpa lät välldans spännande annars... vad blev det för mellis
    Mellis blev två pones (lchf scones) med smör, några skivor chorizosalami och lite tärnad ost. Nu är jag mätt.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11