• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-02 15:38:11 följande:
    Jag insåg just att Legoland-biljetterna som vi har till barnen bara får utnyttjas tillsammans med fullt betalande vuxen och vi har ju fribiljetter. Så tänkte fråga om det är någon som har kvar någon gratisbiljett? *flirtar*
    Hmmm, kan det ha varit sånna som var med i ronald MCdonald magasinet sisst du menar??

Om det var dom så kan jag kolla om vi (mannen) inte har slängt tidningarna.. Lovar inget men skall kolla..
    Om det nu var dom du menade förståss...  Flört
  • Leende
    Kavat skrev 2011-06-02 09:21:08 följande:
    Håller med övriga, känns lite saftigt, men denim är så fin! Hjärta Hoppas du får den till bra pris! Och välkommen hit och till buggavärden så småningom!
    TACK{#emotions_dlg.flower} 
  • Ekorrfamiljen
    Leende: Hon hade alltså garantin i källaren, men inte vagnen? Hmmm... Ooookeej. Drömmer För övrigt vet jag inte om garantier gäller köp i andra hand, men nog hade jag funderat lite ändå. (Ska slutligen tillägga att jag kan inte ett dugg om buggor - *trådens svarta får*) Oskyldig
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Leende
    Ekorrfamiljen skrev 2011-06-03 10:51:26 följande:
    Leende: Hon hade alltså garantin i källaren, men inte vagnen? Hmmm... Ooookeej. Drömmer För övrigt vet jag inte om garantier gäller köp i andra hand, men nog hade jag funderat lite ändå. (Ska slutligen tillägga att jag kan inte ett dugg om buggor - *trådens svarta får*) Oskyldig
    He he, ja det låter ju lite konstigt det med garantin, så vi får tänka lite.. Men det känns som ganska bra pris iom att det är en 2010 (om det nu är det och i nyskick... men vad vet jagOskyldigCool
  • Fröken Småland

Leende: ja! kolla jättegärna! *gillar nykomlingen*

Var bor du, kanske någon bor i närheten och kan visa dig sin Bugga?

Bohus: jag har träffat säljaren och fått chassit, hon var verkligen supertrevlig så ge ett riktigt bra omdöme Lycka till på loppis med Passau!

• Asereht
    Leende- Välkommen till tråden för oss som byter vagnar och gillar att pyssla. Smått bereonde bara, bör tilläggas.

Ja har fem barn som för nuvarande är 19, 8, 7, 5 och 1 år gamla så även jag har varit i tätisträsket. Körde tre stycken i rask följd inom tre år. Det har sina fördelar och nackdelar.

Vagnar har jag haft hur många som helst, nrä vi räknade efter sist så var det ett 40-tal vill jag minnas men vi får sprida dem på antal barn så blir det ju inte så många.

I dagsläget har jag en Bugaboo Frog, En Bugaboo Bee och en Teutonia Mistral. Den senare nyss inköpt via blocket då jag bytte ut min Brio Happy mot den då lilleman börjar bli större nu och jag vill ha en mindre lite nättare "på landet vagn" dvs för vår del hemmavagn som man kan ha stående på dagis i höst osv.

Buggan är min leksak...
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-06-03 11:47:46 följande:
    *fikar på Lager157, tre par skor fattigare*
    *fniss* VEM har tagit dina skor?
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-06-03 13:08:41 följande:
    *räcker ut tungan åt Nif och köper ett par skor till*
    Nämen, då är du ju helt plötsligt ett par skor rikare Tungan ute
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11