• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2011-06-02 17:28:10 följande:
    Då kan jag jämföra jsälv eftersom jag bara har camvarukorg hemma, trodde hon hade en frog som du. Återkommer.
    Suverääääänt!!!
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2011-06-02 17:38:09 följande:
    Suverääääänt!!!
    Jag har hittat två sådana där plattor men i olika storlekar, vet inte om man kan skarva eller så. Ska se om jag har någon från Bee lådan också.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Fröken Småland
    Jessika82 skrev 2011-06-02 19:28:34 följande:
    Hade inte så mycket jeanstyg kvar men vad tror ni om jeans och kotyg?
    Ko-tyg funkar inte för mig men den blir nog annorlunda
  • Lindadjo
    Jessika82 skrev 2011-06-02 19:40:44 följande:
    Jag funderade på galon men tror inte det blir bra.....
    Galon är väl ganska tjockt.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • bohusbebis
    Lindadjo skrev 2011-06-02 16:34:16 följande:

Idag har vi varit på marknad i Rabalshede, precis när vi skulle åka hem, vi sitter alltså i bilen, och korsar ett ställe där folk går över vägen för att komma till sina bilar, så får jag syn på en bugaboo...2 sekunder senare ser jag att ägaren till buggan är en av mina bästa vänner!!!! Hon som bor i Malmö nu, och fixade upp min frog till mig. Hon var och hälsade på sin mamma på Orust den här helgen. Det var ju ren tur att vi stötte på varandra där!! Då såg jag iallafall att hennes varukorg såg ut som en påse nötter typ, och jag frågade vad det var för fel med varukorgen. Och det undrade hon med. Hon hade ju ingen bottenplatta i den!!! Och hade ingen aning om att det skulle vara en sån där. Nu undrar jag, går det att få tag på såna? Utan att köpa en hel varukorg?

Attans, vi pratade ju om att åka dit!!! Tänk om vi sprungit på varandra åxå... man känner väl igen en barnvagnsnörd när man ser henne, eller?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11