-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Jag menade gräsgrön och inget annat *skriver uppsats samtidigt*
-
Leende, såg att du hade fler barn när jag kollade i din pres.
De är jämngamla med mina stora.
Min trea är 10 mån snart. Spännande med en trea och ny vagn då!!
-
Tänkte åxå så, har 2 breeze-bakhjul nämligen. men när jag sen började kolla så verkar själva fästet/axeln helt annorlunda än på swiften... Och så kom jag ju över den här klädseln, men eftersom det finns 2 olika klädslar att köpa så antar jag att det är nån skillnad... Nya swift-suffletten passar uppenbarligen inte då, det skrev säljaren på Tradera... varukorgen däremot tror jag är samma...Fröken Småland skrev 2011-06-02 12:23:45 följande:Jag skall först se vad som funkar från min gamla MT, kanske några av hjulen går att använda och även någon av klädslarna om man modifierar lite. Vad sägs om en skogsgrön Swift?
-
Ska sy om min p
-
*letar*Fröken Småland skrev 2011-06-02 11:20:55 följande:Kan du leta upp och länka? *lägger huvudet på sned och ser söt ut*
-
Hade tänkt sy om min p
-
köpt ny eller på "svarta marknaden" ? jag gillar oxå chilinbohusbebis skrev 2011-06-02 11:49:10 följande:Fick hem en extra röd (chilli) sittdel till vår Lime Swirre igår... man är ju lite buggaskadad och vill ha valmöjligheter... Fast barnen älskar den limen... JAG älskar RÖTT
-
P&T? Visst är det irriterande att appen bryter med &-tecknetJessika82 skrev 2011-06-02 13:20:27 följande:Hade tänkt sy om min p
-
Det kanske blir en torkställning till slut i alla fallbohusbebis skrev 2011-06-02 13:16:28 följande:Tänkte åxå så, har 2 breeze-bakhjul nämligen. men när jag sen började kolla så verkar själva fästet/axeln helt annorlunda än på swiften... Och så kom jag ju över den här klädseln, men eftersom det finns 2 olika klädslar att köpa så antar jag att det är nån skillnad... Nya swift-suffletten passar uppenbarligen inte då, det skrev säljaren på Tradera... varukorgen däremot tror jag är samma...
-
Vilket tyg hade ni använt?