• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Kavat

Leende, såg att du hade fler barn när jag kollade i din pres. De är jämngamla med mina stora. Min trea är 10 mån snart. Spännande med en trea och ny vagn då!!

• bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-06-02 12:23:45 följande:
    Jag skall först se vad som funkar från min gamla MT, kanske några av hjulen går att använda och även någon av klädslarna om man modifierar lite. Vad sägs om en skogsgrön Swift?
    Tänkte åxå så, har 2 breeze-bakhjul nämligen. men när jag sen började kolla så verkar själva fästet/axeln helt annorlunda än på swiften... Och så kom jag ju över den här klädseln, men eftersom det finns 2 olika klädslar att köpa så antar jag att det är nån skillnad... Nya swift-suffletten passar uppenbarligen inte då, det skrev säljaren på Tradera... varukorgen däremot tror jag är samma...
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-06-02 11:20:55 följande:
    Kan du leta upp och länka? *lägger huvudet på sned och ser söt ut*
    *letar*
  • Tant Pruselius
    bohusbebis skrev 2011-06-02 11:49:10 följande:
    Fick hem en extra röd (chilli) sittdel till vår Lime Swirre igår... man är ju lite buggaskadad och vill ha valmöjligheter... Fast barnen älskar den limen... JAG älskar RÖTT
    köpt ny eller på "svarta marknaden" ? jag gillar oxå chilin
  • Fröken Småland
    Jessika82 skrev 2011-06-02 13:20:27 följande:
    Hade tänkt sy om min p
    P&T? Visst är det irriterande att appen bryter med &-tecknet Skrikandes
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-06-02 13:16:28 följande:
    Tänkte åxå så, har 2 breeze-bakhjul nämligen. men när jag sen började kolla så verkar själva fästet/axeln helt annorlunda än på swiften... Och så kom jag ju över den här klädseln, men eftersom det finns 2 olika klädslar att köpa så antar jag att det är nån skillnad... Nya swift-suffletten passar uppenbarligen inte då, det skrev säljaren på Tradera... varukorgen däremot tror jag är samma...
    Det kanske blir en torkställning till slut i alla fall Tungan ute
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11