-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Bohus: det var Prus som hade koll på Panduro-färgen
-
Nifelheim skrev 2011-06-05 18:11:46 följande:Är det en sport och det är själva handtagsbygeln framför barnet som är kaputt så har jag en. Eller jag har bara själva bygeln, ingen vaddering och inget tyg runt, men det kan man ju lätt fixa själv om man vill.
Åh, vore suveränt... det är liksom själva fästena (inte adaptrarna utan plastfästet som sitter längst ut på bygeln) som gått av och allt som finns är i princip själva vadderingen... Stark spekulant på din bygel mao
Letar efter Prus.... alla sover nog... borde jag åxå göra... gonatt
-
Jag ska leta så att jag inte kastat den bara. Vet att jag störde mig på att den bara låg och drällde väldigt många gånger, men jag är inte den som brukar kasta saker, så jag hoppas att den finns kvarbohusbebis skrev 2011-06-05 23:52:29 följande:
Åh, vore suveränt... det är liksom själva fästena (inte adaptrarna utan plastfästet som sitter längst ut på bygeln) som gått av och allt som finns är i princip själva vadderingen... Stark spekulant på din bygel mao
Letar efter Prus.... alla sover nog... borde jag åxå göra... gonatt
-
Jaha, vad skall man hitta på idag då? Om det blir lika tok-varmt så borde man väl nästan vara vid kusten va?
*börjar morgonen med att packa badkläder oavsett planer* -
Tja vid denna kusten ska vi få regn... Även om d varit blå himmel sent igår... Orkar inte gå å kolla... Men fåglarna kvittrar så d e bog fint nu
-
Här regnar det.... Det blir tvätt och städning här... Ev lite sy på kiwin ska börja med suffletten när jag tvättat tyget och sen måste jag installera om oprativsystemet på datorn.
-
Jaha, ska det regna? Ja, man vet ju aldrig. Men just nu är det klarblå himmel och 19 grader i skuggan.passau skrev 2011-06-06 08:01:23 följande:Tja vid denna kusten ska vi få regn... Även om d varit blå himmel sent igår... Orkar inte gå å kolla... Men fåglarna kvittrar så d e bog fint nu
-
Vi bestämde oss just för att åka till Halmstad en sväng, hoppas det blir fint väder där och att det hotande åskvädret dröjer lite.
-
Bohus - panduro färgen heter palette textilfärg - och det är att föredra att använda för ljusa tyger - jag vet inte varför men fått det rådet. ...
-
Tant Pruselius skrev 2011-06-06 09:08:38 följande:Bohus - panduro färgen heter palette textilfärg - och det är att föredra att använda för ljusa tyger - jag vet inte varför men fått det rådet. ...
Tack, värt att testa! hur applicera? svampa på eller?