• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • bohusbebis

här har det kommit en snabb skur, fast det var klarblå himmel imorse... hoppas det inte drar norrut till dig lindajo

ingen som ska ut å vifta med svenska flaggor idag? försökte förklara för 6 åringen varför han inte fick gå till dagis idag och vi kom fram till att det var sveriges födelsedag... får väl fira med sill å potäter eller nåt

• Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-06-06 10:06:44 följande:

här har det kommit en snabb skur, fast det var klarblå himmel imorse... hoppas det inte drar norrut till dig lindajo

ingen som ska ut å vifta med svenska flaggor idag? försökte förklara för 6 åringen varför han inte fick gå till dagis idag och vi kom fram till att det var sveriges födelsedag... får väl fira med sill å potäter eller nåt

Jodå, det kom mörka moln från ditt håll, och en snabb störtskur. Nu blåser det bara... tycker synd om sambon och bygg-gubbarna uppe på vårat tak. Hoppas de inte blåser ner därifrån.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Ekorrfamiljen

Här på ön har vi underbart väder. Det känns nästan som att vara utomlands när man sticker ut näsan utanför dörren!

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Kavat
    Ekorrfamiljen skrev 2011-06-06 12:03:55 följande:
    Här på ön har vi underbart väder. Det känns nästan som att vara utomlands när man sticker ut näsan utanför dörren!
    Ja, men du bor ju utomlands!
  • Lindadjo

Jag plockar och städar så jag håller på att krevera... varför ska det vara så jobbigt? Bara för att man råkar vara höggravid och väga 20 extra kilo! Jag svettas som en gris! Men jag gillar att komma hem till ett städat hus, så det är bara att städa på. I övermorgon åker vi... jag tvättar kläder oxå, som en besatt. Jag vet inte än vad vi ska packa med oss, men det är skönt att äntligen få tömma tvättkorgen! Skönt när det varit fint några dagar så man kunnat hänga ut tvätten, för då kan man ju helt plöttsligt tvätta flera maskiner om dagen, istället för en varannan dag.

• Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-06-06 13:06:59 följande:
    Zasata har köpt en Gecko *skvallrar*
    Jag är inte förvånad
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11