• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Leende
    Riskiflickan skrev 2011-06-18 19:32:37 följande:
    Leende: jag beställde från Holland, gick smidigt och vagnen var jättefin. Frakten tror jag gick på 300 kr, Max.
    Aha, var det ebay med? Kan du länka dit?Glad
  • Leende
    Fr Småland : Fick du biljetterna i fredags? Annars hoppas jag att du får dom idag, så dom kommer fram ordentligt. Skickade dom till dig i torsdagsGlad
  • Fröken Småland

Åh vad gullig du är! Nej, har inte kommit ännu men idag är jag på vift och har inte vittjat brevlådan. Hur går det för dig med din vagn?

• Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-20 11:27:11 följande:
    Åh vad gullig du är! Nej, har inte kommit ännu men idag är jag på vift och har inte vittjat brevlådan. Hur går det för dig med din vagn?
    Hmmmm, står i valet och kvalet hur jag skall göra, men jag kan inboxa dig nu eller senare och berättaGlad
  • Jessika82

Hej på er. Äntligen har stoff och stil slagit upp portarna i Göteborg. Jag var där... Och ja jag handlade alldeles för mycket.... Men nu har jag i alla fall köpt material till kiwin...

• passau
    Jessika82 skrev 2011-06-20 15:23:03 följande:
    Hej på er. Äntligen har stoff och stil slagit upp portarna i Göteborg. Jag var där... Och ja jag handlade alldeles för mycket.... Men nu har jag i alla fall köpt material till kiwin...
    var d du som hade en vinröd-vagn?

isf såg jag vagnen
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11