-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Aha, var det ebay med? Kan du länka dit?Riskiflickan skrev 2011-06-18 19:32:37 följande:Leende: jag beställde från Holland, gick smidigt och vagnen var jättefin. Frakten tror jag gick på 300 kr, Max.
-
Leende: ja, www.ebay.nl
-
TackRiskiflickan skrev 2011-06-18 19:56:25 följande:Leende: ja, www.ebay.nl
-
*vill ha Swift*
-
Fr Småland : Fick du biljetterna i fredags? Annars hoppas jag att du får dom idag, så dom kommer fram ordentligt. Skickade dom till dig i torsdags
-
Åh vad gullig du är! Nej, har inte kommit ännu men idag är jag på vift och har inte vittjat brevlådan. Hur går det för dig med din vagn?
-
Hmmmm, står i valet och kvalet hur jag skall göra, men jag kan inboxa dig nu eller senare och berättaFröken Småland skrev 2011-06-20 11:27:11 följande:Åh vad gullig du är! Nej, har inte kommit ännu men idag är jag på vift och har inte vittjat brevlådan. Hur går det för dig med din vagn?
-
Leende: jag har inboxat dig nu. Använd dig av mitt tips, jag tror att det kan funka!
-
Hej på er. Äntligen har stoff och stil slagit upp portarna i Göteborg. Jag var där... Och ja jag handlade alldeles för mycket.... Men nu har jag i alla fall köpt material till kiwin...
-
var d du som hade en vinröd-vagn?Jessika82 skrev 2011-06-20 15:23:03 följande:Hej på er. Äntligen har stoff och stil slagit upp portarna i Göteborg. Jag var där... Och ja jag handlade alldeles för mycket.... Men nu har jag i alla fall köpt material till kiwin...
isf såg jag vagnen