Kavat skrev 2010-07-12 17:31:56 följande:
Ohhh, ja, vad kul! Du kommer väl förbi och hälsar på mig på BB i Varberg då?
Jag vill absolut träffas och på något sätt borde väl man få ihop det?! Varberg är ju bara 30 min från Falkenberg, men beror ju lite på bebis osv. Vågar nog inte åka så långt från Varberg/Kungsbacka med barnen (barnvakt) alls när det är så nära, om nu inte bebis har kommit då.
Jag var hos bm idag, allt såg bra ut. Lugn och sov idag (130), mot förra gången (så hon tillslut skrev 155, var uppe i runt 180 om jag minns rätt) Sf 37 i 36+6, så så stoooor är jag inte.

Jag tycker magen är mindre än med tidigare, men det är nog en synvilla kanske eller att jag bär den på annat sätt.
Idag tror jag det blir en kille!

Jag som trott på tjej hela tiden. Bm trodde den var normalstor, ungefär lika stor som lilleman, 3,7kg när h*n är klar. Återstår att se. Så då fick jag för mig att det blir en kille. Och att hjärtljuden återigen var på 130. Hade ofta runt där med sonen och något högre med dottern, men det varierade ju givetvis.
Fullt liv är det i alla fall så fort jag vilar. När jag rör mig är h*n så lugn så lugn. Så det blir nog ett sjalbarn igen.
Och tusen tack för paketet Asereht, låg här nu när vi kom hem!

Du menar, tack för strykningen.
Jag har noll koll på avstånden där nere hos er, hur långt är det från Falkenberg till Kungsbacka då? Vi kanske kan komma och hälsa på dig så att du slipper röra dig. .

Och är du på BB får vi lösa det då. *s*
Snacka om att mitt humör steg många grader efter detta besked. Jag har varit rätt deppig ett tag pga ekonomiska skäl. Men nu verkar det ju bli lite semester ändå. Jag är lite less på att vara hemmavid hela tiden.
Vi har inte fått slutbesked än om det blir sista veckan i juli eller första i augusti.