Colombia 2010
Det verkar inte finnas någon aktuell tråd för oss som ska adoptera från Colombia, så jag startar en här och nu
. Välkomna in!
Det verkar inte finnas någon aktuell tråd för oss som ska adoptera från Colombia, så jag startar en här och nu
. Välkomna in!
Jag är jättenervös.....blir orolig när det skriver att chefen för adoptionsmyndigheten kanske försvinner. Paniiiiiiiik!!
Hur som helst, jag tycker det är guld att AC informerar om detta så att vi vet vad som händer.
Hahahah! Så suveränt! ![]()
Då beger jag mig till Bokia för fotofickorna då, tack för era tips!
Ang valet: Hoppas också innerligt att det inte ska påvreka allt för mycket. Som sagt, det går ju inte att göra annat än att vänta och se hur det blir. Jag försöker att inte tänka allt för mycket på det, och se det som att alla länder, alla adoptioner, egentligen är osäkra innan en nybildad familj verkligen sitter på planet hem. Vet egentligen inte vad jag försöker säga med detta syniska inlägg..
men jag tror att det ordnar sig på ngt sätt!
Tänk, nu har jag hittat hit också! ![]()
Längtande mamma- du har rätt ang. valet. Det kommer förhoppningsvis flyta på med vissa förseningar, hoppas verkligen att det inte blir mer än så.
Jag tycker också att googleguppen är lite svår att hänga med i men det är samma tänk som på FL dvs med trådar och disk. om olika ämnen.
Men (och jag ursäktar redan här mitt tjat om fotofickor) är det som genomskinliga plastfickor i a4-format, som har plats för ett antal bilder i strlk 10x15? Får man alltså skicka flera fotofickor om man vill? Jag vill gärna klämma in så mycket bild som möjligt ju nämligen!?
Jag tänker också så ang valet. Colombia har varit ett stort adoptionsland i över 30 år, det har varit val många gånger och vi kan bara fortsätta att hoppas på att vi får våra knyten som det var "tänkt" (rent filosofiskt alltså).
Jag har också lite svårt att förstå mig på "överblicken" i Colombiaforumet på google. Hoppas jag ska känna mig lite mer hemma i det efter lite övning. Jättekul iallafall att det har blivit en Colombiatråd här på fl..
.
Jag är nog den som är "sist" bland er här, för vi har ju alltså inte ens börjat med papperssamlandet.. men det känns jätteroligt att så många har fått iväg ansökningarna och att ni väntar barn på RIKTIGT! 
Ey!
Vi drar till Colombia i slutet av veckan, får vår kille i början av nästa vecka!
Tjoho, äntligen!
Stort lycka till önskar jag er andra!
Ååååh Knase- vad spännande! Grattis!!!