Colombia 2010
Det verkar inte finnas någon aktuell tråd för oss som ska adoptera från Colombia, så jag startar en här och nu
. Välkomna in!
Det verkar inte finnas någon aktuell tråd för oss som ska adoptera från Colombia, så jag startar en här och nu
. Välkomna in!
Då har ni säkert klartecken från banhemmet vilken dag som helst nu ska du se. Spännande!
Jorå, papperssamlandet from hell, där allt som kunnat gå fel har gått fel, är klart så när som på ett förbaskat intyg som vi fått fel av tre gånger nu. Hoppas det rätta kommer med posten i dag!
Hallå hallå!
Börjar få lite panik. Vår utredare ska lämna in vår medgivandeutredning imorgon och han har skrivit medgivande för 0-2 år, men jag blir inte klok på AC:s hemsida.
Måste medgivandet gälla för 0-36 månader?????
Jag har mailat honom nu så får vi hoppas att han inte redan lämnat ifrån sig utredningen.
HUA !!!!!!
tack för dina svar !!!!!
Om jag vore i dina kläder skulle jag tokringa från kl. 08:00 i morgon. Du kan inte med säkerhet veta vid vilken tid han läser sin mail. Har du otur öppnar han inte mailboxen förrän på eftermiddagen, och då kan det vara för sent.
Lycka till och grattis till ert val av land. Colombia är fantastiskt.
Vill bara tipsa alla nya att också anmäla er till Colombiagruppen som jag administrerar. Där kan man prata mer "ostört" då forumet är helt stängt och bara familjer som har eller ska adoptera från Colombia har tillgång till.
http://groups.google.se/group/adoption-colombia (ansök medlemsskap via länken, skriv vem du är och varför du vill gå med)
Hej alla! Vi väntar också barnbesked nu.. äntligen. 
Pixelmia: Ett lysande tips. Så mkt glädje jag har haft av googlegruppen (även om jag inte är särskilt aktiv). Tack för att du startat den!
Lite OT kanske, men vart har "Ålen" tagit vägen? Nytt nick kanske?
Kram till er!!!/s
Hej där, vill bara instämma med morgonsolan. Stort tack till Mia för bra google-grupp.
Vi väntar också barnbesked men har ännu inte hört något. Väntan är lite bitterljuv på något sätt. Ena dagen känns det förväntansfullt och kul, andra dagar känns allt lite tröstlöst, lite: alla andra får BB, men aaaaaaaldrig vi.....
Ingen aning var Ålen tog vägen - men saknar också henne.
Kram tillbaka!
Instämmer i kören, tack Pixelmia för google-gruppen!