• Ålen

Colombia 2010

Det verkar inte finnas någon aktuell tråd för oss som ska adoptera från Colombia, så jag startar en här och nu . Välkomna in!

• Svar på tråden Colombia 2010
  • morgonsolan

Tack för tips Linnis! Har också slutit an med bild och allt!

Linnis skrev 2010-04-23 17:07:58 följande:
    Vill bara tipsa er om att gå med i AC:s nya mötesplats på uppdaterade webben. Ligger inte så mycket info uppe ännu och har inte så många medlemmar. Men AC kommer på sikt lägga upp ytterligare bra landspecifik information på mötesplatsen och "Mina sidor".  Ett bra komplement till google-, yahoo- och Familjeliv. www.adoptionscentrum.se/sv/motesplatsen/start/
  • Linnis

Åhhh så glad man kan bli. I dag har vi fått meddelande om att Colombia och "vårt" barnhem har godkänt våra adoptionshandlingar. Sååå pirrande känsla! {#lang_emotions_smile}

• morgonsolan

Härligt Linnis!!!! Måste kännas fantastiskt!

Linnis skrev 2010-05-26 23:04:43 följande:
    Åhhh så glad man kan bli. I dag har vi fått meddelande om att Colombia och "vårt" barnhem har godkänt våra adoptionshandlingar. Sååå pirrande känsla!
  • Ålen
    Linnis skrev 2010-05-26 23:04:43 följande:
    Åhhh så glad man kan bli. I dag har vi fått meddelande om att Colombia och "vårt" barnhem har godkänt våra adoptionshandlingar. Sååå pirrande känsla!
    Linnis, vad glad jag blir!!!! Vad roligt för er, hoppas de ringer med BB snart!!!!! Har ni väntat i 2 månader nu eller hur var det? För oss har det gått 1 månad sedan vår ansökan skickades till Colombia.

Grattis Linnis!
  • Linnis
    Ålen skrev 2010-05-27 12:14:05 följande:
    Linnis, vad glad jag blir!!!! Vad roligt för er, hoppas de ringer med BB snart!!!!! Har ni väntat i 2 månader nu eller hur var det? För oss har det gått 1 månad sedan vår ansökan skickades till Colombia. Grattis Linnis!
    Tack alla! Vi skickade våra kompletta handlingar till Colombia i början av mars i år. Tänk om vi får barnbesked i höst och är hemma innan jul?!? *drömmer*
  • Ålen
    Kusin Knase skrev 2010-06-14 16:48:16 följande:
    Hej! Skulle bara säga "Te quiero, Colombia!!" Längtar tillbaka som bara den...
    Det kan jag tänka mig....jag längtar tills jag också längtar tillbaka
  • morgonsolan

instämmer helt.

Ålen skrev 2010-06-14 19:07:15 följande:
    Det kan jag tänka mig....jag längtar tills jag också längtar tillbaka
    Ålen: Har era papper blivit godkända av barnhemmet förresten än?
  • Ålen
    morgonsolan skrev 2010-06-15 14:50:26 följande:
    instämmer helt.Ålen: Har era papper blivit godkända av barnhemmet förresten än?
    Nej, vi har inget hört. På torsdag är det 7 veckor sedan våra papper skickades.

Hur går det med ert papperssamlande?
Svar på tråden Colombia 2010