Allergitråden
Tibell skrev 2011-02-25 21:48:15 följande:
Jag hjälper gärna till =) Har ju själv en liten astmahöna här hemma och vet hur man kan oroa sig..Jo tack. Det är nog på bättringsvägen. Hon har som sagt fått en eldriven inhalator som ångar ut medicinen och den verkar göra mycket mer nytta än de tidigare hon hade.
Men det är inhalering var tredje timme som gäller ungefär...och hon är ändå påverkad nästan hela tiden =/
Ska in med henne i morgon igen och se om syresättningen ser bättre ut samt att lungorna låter bättre.
Vi håller tummarna =)
Måste vara jobbigt när de är så små och har problem med att andas. Min mamma har astma (vet inte om all astma är samma men hennes är alltid orsakad av pälsdjursallergi) och jag vet att hon får som panikattacker ibland när hon får sina anfall för att hon tycker det är så otäckt att inte kunna andas normalt.
Men är er tjej alltid dålig i sin astma? Eller har hon bra perioder också?
Såg filmen i galleriet där hon leker, hon är ju verkligen bedårande.
Klockan tickar. jag måste verklgien i säng. Är så otroligt trött efter 4 dagars bärande.
Amanda bara gråter och gråter. Kan man verkligen bli så påverkad att man gråter (i princip) varje vaken minut av en vanlig förkylning? det känns skumt men vissa barn kanske är extra känsliga. Men jag hoppas och tror hon är på bättringsvägen för idag har jag fått i henne nästan 3 flaskor välling.
Sov gott och ta hand om dig!