Inlägg från: The Luckiest |Visa alla inlägg
  • The Luckiest

Allergitråden

Tack snälla, känns som ett bra mellanmål, tycker inte det finns typ något att ge henne förrutom gröt. Men risifrutt blir bra istället för yoggi!

• The Luckiest

Vilka är berättigade till vårbidrag? Jag är förbannad för att ingen ens sagt något om livsmedelshänvisning till oss. Måste fråga läkaren vid nästa besök!

• The Luckiest

Vad är det ni säger om bovetemjöl? Jag har aldrig sett att det står spår av soja på risentas? är det ett gammalt paket eller är det inte på paketet utan hemsidan eller något det står?

• The Luckiest

okej tack då vet jag!!!

Ingen som fått beviljat vårdbidrag/merkostnader som vill visa vad dom skrivit i sina ansökningar?  

• The Luckiest
    mithrandil skrev 2011-10-10 22:35:29 följande:
    Måste bara få berätta. Helt ot egentligen men, jag o Andreas ska försöka igen så nu är jag inte ensamstående längre! :d

Vad roligt! Lycka till!
  • The Luckiest

Kom på en sak till som jag undrar (känner att jag bara frågar hela tiden, men här får man ju bäst svar)

Igår var vi på inskolningssamtal och drog ju hela historien om diverse allergier/överkänsligheter (stort suck, kändes det som) hur som helst frågade hon om kritor o pärlor. Jag har ingen aning om hon tål det för vi har inte använt det, Vad är det i det som man kan vara överkänslig mot?

• The Luckiest

Ni som bakat bröd på Finax lågprotein eller Finax grov mjölmix har ni någonsin fått det saftigt? Nu verkar E reagera på den grova ändå men jag vet inte vad jag ska baka för bröd till henne. Smakade på det häromdagen  men fy vad torrt  det var. Någon som har ett bra lätt brödrecept utan mjölk, gluten o soya?

Svar på tråden Allergitråden