Allergitråden
men vad fan?! 
Pratade med dietisten, hon skriver ut uttag för 2 månader som ska hämtas i deras sjukhuskök av alla ställen. Jag ska se om svärmor kan hämta ut för hon jobbar på sjukhuset, för hanen är inte hemma och jag fixar inte att åka iväg nu och hämta. Antar att de inte har öppet sent på kvällen.
Sen måste de ofta beställa hem, och de kanske har på fredag. Men våran mat tar slut imorgon, vad f-n ska han äta då?
På det så sa hon att när han blir 6 månader så ska vi ge mjölkfria välling som finns i handeln, enago bla. Men är den en ersättning till ersättningen, jag trodde det var i stil med vanlig välling och gröt. Vi hinner inte gå över på riktig mat på 2 månader, tänker ju köra den introduktionen jätteförsitkigt så vi verkligen ser om han reagerar på annat.
Då måste vi alltså släpa med oss 6-7 burkar på tåget om det blir tåg.
Vi får inte hämta på apoteket för jag sa att alltid när vi hämtat annars så har de haft några burkar hemma av profylac men nu är det sjukhusköket som gäller. Hon sket fullständigt i att han inte har någon mat kvar och sa att jag kan ringa och se om de har någon burk liggandes. Vad gör jag annars???
Får bli att hämta ut en burk för 120kr, för althera vägrar jag och nutran gjorde honom förstoppad och trots katrinplommon är hans avföring fortfarande inte bra.