Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Stormis skrev 2010-04-08 15:49:12 följande:
    Åh, kan inte nån länka bloggen, minns den inte... Gissar på snyftvarning .
    bambinidolce.blogg.se/
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2010-04-08 16:10:19 följande:
    Hej i tråden! Vad händer här??
    hej hej. här händet inte mycket.
    har åkt på riktigt shoppingtorka vilket är bra för plånboken men rätt tråkigt när det aldrig dyker upp något skoj i brevlådan

själv då?
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2010-04-08 16:19:08 följande:
    Jag har precis varit hos cillen och i Helsingborg och shoppat lite. Fast mest mat.
    vad blev det hos cillen?
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2010-04-08 16:23:54 följande:
    Bara en NS-tröja. Den turkosa långärmade. Har snart hela kollektionen tror jag.... Köpte en present också. Den söta fjärilsklänningen.
    NS kan man inte få för mycket av

jag fick just erbjudande om shoppinghjälp från mässan i göteborg så nu sitter jag också här och funderar över om det verkligen inte är något NS jag vill ha...men jag kan inte komma på något :-O
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa

Såg ni förresten att alla trådar här på FL nu kommer vara öppna för alltid...finns alltså ingen 3-månaders gräns längre så då blir det här kanske sista dansktråden ever. Undra hur många år den kommer leva

jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2010-04-08 16:28:28 följande:
    Nä NS kan man verkligen inte få för mycket av! Åh ett sånt erbjudande skulle jag med vilja ha! JAg hade önskat knickers, ett par blå och ett par rosa.
    finns det blå knickers? är det en tjejmodell eller kan det tänkas fungera på Alvin? Har nog aldrig sett såna
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    Buttelina skrev 2010-04-08 16:29:30 följande:
    visst är det perfekt haha undrar hur många inlägg det kommer bli
    känns som att tråden kan komma att bli huuuuur många sidor som helst.

nu skulle dom bara behöva fixa så att man kan ändra i TS vid behov också.
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2010-04-08 16:32:29 följande:
    Ja det finns jeansblå knickers och de är ingen tjejmodell utan lika unisex som alla de andra jeansen.
    oki..thanks
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2010-04-09 09:25:54 följande:
    Godmorgon flickor. Nån mer som fått mail från Tradera om att man ska verifiera sitt konto? Jag tycker det verkar lite skumt, man ska fylla i användarnamn och sina kort uppgifter, vad sjutton ska dom ha dom till? Mitt konto jag använder till Tradera betalningar är ju inte kopplat till mitt Visa kort, näääää, jag tycker det luktar skumt om det här.
    har inte fått något från Tradera...men ett sådant där mail skulle jag aldrig svara på. Håller med dig om att det låter mycket skumt
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2010-04-09 09:25:54 följande:
    Godmorgon flickor. Nån mer som fått mail från Tradera om att man ska verifiera sitt konto? Jag tycker det verkar lite skumt, man ska fylla i användarnamn och sina kort uppgifter, vad sjutton ska dom ha dom till? Mitt konto jag använder till Tradera betalningar är ju inte kopplat till mitt Visa kort, näääää, jag tycker det luktar skumt om det här.
    kanske även skulle tillägga att om det verkligen var från Tradera och att dom behövde några uppgifter så skulle dom ju isf uppmana dig att logga in på ditt konto och fylla i nödvändiga uppifter där...tror aldrig dom skulle be dig att maila såna uppgifter till dom
    jag HATAR att kräkas
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17