Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-05-19 11:20:16 följande:
    Åh vilken fin: www.luckylittleme.se/Graphics/Products/42576.... Tänkte beställa den med kaniner och igelkottar till Liam men han tittade på den och sa: Näääh, mamma den är fjantig
    haha...så härlig kommentar. Lite härligt när dom börjar ha egna åsikter om kläderna....så länge det inte blir för mycket åsikter alltså
    ängeln83 skrev 2010-05-19 11:26:39 följande:
    Vilken är finast? www.luckylittleme.se/Graphics/Products/42601.... www.luckylittleme.se/Graphics/Products/42415....
    jag gillade den nedre bäst...men då är jag väldigt svar för småfolktröjor med ljus botten.
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2010-05-27 08:02:03 följande:
    Är det bara jag som inte kan se Hillas salg bilder i bt?
    nope..jag kikade just in där och kunde inte heller se dom...som tur är har hon ju lagt upp shoppingen i hennes blogg också
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2010-06-03 09:24:42 följande:
    Det låter fint, perfekt när den är vändbar ju
    Fast Liam är ju 3½ år, hittade precis en 52/54 från förra sommaren och den var för liten nu, men sen skiljer det ju iof på märken, som alltid
    Äh, får helt enkelt se, är den helt åt pipsvängen för stor så  får jag lägga ut den igen.
    om det är villervallas du pratar om fortfarande så hade Alvin (som blir 3 i september) 52/54 på förra sommarens modell...dom är för små nu så vi var förbi affären och skulle köpa nya. Vi kom hem med storlek 52/54 igen...dom var mycket större i år...i alla fall den röda som vi köpte.
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2010-06-03 09:43:25 följande:
    Jupp det är VV:s
    Ojdå...ja då blir nog 56/58 för stort till Liam om dom är större nu, det var just den röda jag köpte
    Äh, får nog snart lägga ner kläd shoppingen, inte första gången jag köper fel storlekar , köpte ju ett par Molo byxor i 56 till Meja som har 68/74
    haha...du får ha 56:orna som knickers
    men jag håller med..det är klurigt med storlekar. På det sättet är det bättre med fysiska butiker man kan gå in i och klämma och känna på sakerna innan man köper. Extra klurigt blir det ju när inte ens de olika märkena kan hålla sig till samma storlerkar...typ alla ändrar ju från säsong till säsong och så skiljer det från plagg till plagg. Man kan ju bli knäpp för mindre.
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-03 16:31:09 följande:
    Nej!!!!!!

Jag blöder

Gubben e bortrest också.. hu.. va ska ja göra???
    åååånej vad jobbigt. Hoppas det slutar snabbt!

Jag vet inte vad jag hade gjort i det läget...om det inte kommer mycket utan bara lite lite så hade jag nog avvaktat till imorgon och då ringt MVC
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa

kikar in för att se hur det har gått för bubblan..

Håller tummarna för att allt är bra!

jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 17:55:53 följande:
    För att du är med i den gruppen. Syns alltså inte för andra vänner på fb.
    men jag ser ju inte det...vilket inte är så konstigt då jag inte har dig i min vännerlista på FB.
    Men det är allltså bara de vänner man har i sin vännerlista som dessutom är med i säljgruppen som ser dina biler på sin sida. eller?
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 18:04:17 följande:
    Nu har jag funderat lite till :)

Du får upp på din wall att jag lagt in bilder eftersom vi är vänner OCH medlemmar i samma grupp. På min wall får jag inte upp att någon lagt upp bilder om jag inte är vän med dem. Min sambo som jag är vän med ser inte att jag lagt upp bilder på vår sida eftersom han inte är medlem där.
    haha..okej. då har du rett ut det hela nu. så bra
    FB är en djungel som jag typ fattar nada av
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-14 17:56:37 följande:

Gokväll tjejer!

En OT fråga men VAR köper ni era gardiner!? Jag e ju ingen fena på att sy direkt så färdiga paneler vore toppen! Å så ska de gärnan va tre man kan matcha i hop då vi har en sån skena..... å så ska en av dom innehålla turkost... Å så inte en massa krimms kramms.... Inga krav alls va!? Drömmer

godkväll!
    Har dock inga bra gardintips att komma med. Gillar verkligen inte att shoppa just gardiner för att jag tycker att det är så svårt att hitta snygga och när man väl köper färdiga paneler så är dom alltid för långa och behöver fållas. Tur att sambon är bättre kompis med symaskinen än vad jag är
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    Helle skrev 2010-06-14 18:08:39 följande:
    Jag kan inte möta alla dina krav men jag köper mina oftast på Hemtex el VIllage då de har långa och vi har högt i tak. Men IKEA brukar också ha en massa färdigsydda. 
    just det...hemtex har ibland något snyggt. Just nu tror jag vi har gardiner från Hemtex, Åhlens och Jotex uppe i fönstrena.

Ikea tycker jag är svåra för deras panelgardiner har väl sån där specielupphängning..anpassade till deras skensystem
    jag HATAR att kräkas
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17