Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-05-05 14:38:12 följande:
    Åh, fint Vill också ha army, men det fanns inget alls i Millas storlek så det blev bara ett par NS shorts i 74. Men det duger fint, 70% rea är ju helt galet!
    ja rea är mycket nice
    Jag fick lite smått panik när jag för bara några dagar sedan insåg att jag mest troligt inte kommer kunna åka på underbara-barn-mässan i stockholm i år och det är ju där jag tidigare handlat i stort sett allt NS.
    Så nu gäller det att hänga med på dom reor som dyker upp.
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa

ja ska jag till mässan så lär jag få åka tåg och det känns inte allt för lockande. Jag gillar FLYG

Salgen hade varit jätteskoj...och jag hoppas lite på att det ska komma mail typ idag om att den blir nästa vecka för då kan jag eventuellt ta mig iväg. Mest troligt ska vi till sthlm och hälsa på sambons föräldrar då så det skulle passa finfint. Men det är det här attans illamåendet också...vet helt ärligt inte om jag vågar ge mig iväg på salg när jag mår som jag mår. Men riktigt riktigt skoj hade det varit

men ett eget hus är ju inte fy skam det heller

jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa

Ja du får satsa på att ta dig iväg till danmark i salgtider något annat år och fokusera på nya fina huset i år.

ja att kräkas är inte skoj. Mådde ju illa med Alvin också och redan i slutet av graviditeten hade jag glömt hur jobbigt det var så man förtränger snabbt.
    Nu har jag fått piller mot det hela och kräks som tur är oftast bara 1-2 ggr/dygn men illamåendet har jag inte blivit av med...så det får jag dras med 24 timmar om dygnet.

jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    na96gen skrev 2010-05-05 15:12:22 följande:
    barn-mässan i stockholm - När är den 'bara' 20 mil så det vill jag åka på .. hihi
    den brukar vara i oktober...när skolorna har höstlov.
    Vet dock inte om det blir likadant i år men antar det
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    Helle skrev 2010-05-06 09:29:54 följande:
    God morgon Jag måste fråga en helt OT fråga men använder ni mest strumpor med eller utan halkpluppar? och hur gamla är era barn?
    godmorgon.

här använder vi faktiskt fortfarande mest strumpor med halkpluppar och sonen är 2,5
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2010-05-08 09:11:00 följande:
    Godmorgon sötfisar. Här var det minsann lugnt, jag som hade hoppats på lite hjälp angående klädval Kanske nån som smyger runt här inne trots tystnaden? Ska ju på dop idag och jag kan inte bestämma mej för vad Liam ska ha på sej. Pike eller skjorta? Blå jeans eller vita jeans?
    godmorgon.

jag håller med lillronya om vita jeans och skjorta
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2010-05-10 08:49:05 följande:
    Godmorgon flickor. Här tog vi oss lite sovmorgon idag, Liam är betydligt mera svår sövd nu när han inte har napp längre, igår var klockan 23 innan han somnade, trots att han varit vaken sen kl 7 Idag måste jag ringa angående Mejas förkylning eller vad det nu är, hon har hostat och andats konstigt i flera veckor nu. Sambon började bli lite rädd för att det ska vara pälsdjurs allergi eftersom hon blir mycket bättre när vi inte är hemma, huuu, det vore verkligen en mardröm. O vart ska man ringa, bvc eller vc?
    godmorgon.

oj..hoppas verkligen inte att det är pälsdjursallergi.
    Jag vet faktiskt inte vart man ska ringa men själv tror jag att jag hade börjat med BVC så att dom får hänvisa vidare om det är någon annan man ska prata med.
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa

hmm...FL är skumt

tråden stod med fetstil så jag gick in och skulle läsa nya inlägg men så fanns det inget..senaste jag såg var ängelns fast det stod att det skulle finnas nyare.

nu kom jag in och ser lillronyas men då saknas det ju några nummer mellan hennes inlägg och ängelns. Skumt.

lillronya skrev 2010-05-12 10:28:59 följande:
    Hej i tråden! Är det molofeber?
    och jaaaaa...det är molofeber
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-12 10:32:17 följande:
    Eller hur?! Jag såg ute i favoriter att de skrivit men de är borta för mig här
    jag tror att det stod att det var theina som skrivit ett inlägg men jag ser inte heller något
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa
    Jullessk skrev 2010-05-16 21:38:05 följande:
    Ja tack, det är en sån, men Lillronyas tjej är rätt mycket äldre än min son så helst skulle jag vilja se en annan bild  Jag tänker att den ser lite annorlunda ut i babymodellen. Tack för hjälpen. Jag brukar ju kika i er bildtråd men minns inte att jag sett nån sån jacka, mycket annat fint förstås!
    inte årets men en MAT-anorack

IMG_7725.jpg

IMG_6037.jpg
    jag HATAR att kräkas
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17