-
då är det ju förstås jättesmidigt att handla gardiner på Ikea....om det nu hade funnits något snyggt alltså vill säga1 och 1 är 3 skrev 2010-06-14 18:16:00 följande:Vi har ju en sån där skena... just för att kunna dra för fönsterpartiet om solen står på... eller för att slippa fålla
-
det innebär väl precis som det står..Tjollabolla skrev 2010-06-14 21:08:27 följande:Ja o jag fattar NOLL av det där. Jag är nog trög. har beställt från dom innan då det varit gratis och då bara betalt frakten på typ 40 spänn.
beställer du 51 och 100 bilder betalar du 1 exp.avgift (alltså 39 kr)
beställer du mellan 101 och 150 bilder betalar du 2 exp.avg (alltså 78)
beställer du mellan 151 och 200 biler betalar du 3 exp.avg
osv i all oändlighet typ... -
så beställer man exakt 1101 bilder så blir expeditionsavgiften på 819 (om min huvudräkning stämmer) plus då 19 kr i startavgift plus frakt.
Så summan för dig verkar ju stämma
men jag håller med om att det är jättefult av dom att göra sådana erbjudanden och inte skriva ut det tydligare....och att inte kunna ta bort ordern är ju ännu dummare
-
nu kommer jag också med en kommentar i ämnet. Sitter här med en katalog från Molo (sitter dock på jobbet så kan inte fixa bild nu men någon annan kan säkert hjäla till med det)Buttelina skrev 2010-06-30 14:47:32 följande:meeeen MiniM3 sääääg nuuuuu dåååå
I den här katalogen skymtar iaf några lurvar. (med reservation för lite fel då alla lurvar inte är helt lätta att se)
lila med svarta kanter
mörkgrå eller svart med gröna kanter
mörkgrå eller svart med röda kanter
ljusgrå med någon rosa eller orange variant på kanterna
ljusblå med gröna kanter
rosa? med svarta? kanter -
solouniko la ju in en bild för någon dag sedan där man skymtar lite ytterkläder
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m51800378-14.html%3Fsearch%3Dsolouniko%26searchRange%3D5%26searchField%3D2
-
Ocikatten skrev 2010-06-30 15:57:49 följande:Nej, nej, nej, nu hänger det åtta lurvar i olika färger o storlekar i garderoben så jag kan inte köpa fler!!!
Senast gjorde jag ett fynd på Poppilopp, grå med blå kanter 249:- HELT OK! Det fanns ju bara en grön i växalådan i den storleken...men åtta lurvar är ingen fara...tror alla barn behöver MINST 10 lurvar. En per dag i veckan plus några extra
Vilket är tur för mig eftersom sonen "bara" har 4 lurvar varav en snart är för liten så jag kan med gott samvete shoppa flera av dom nya
och bebis i magen har bara 2 luroveraller än så det får nog bli några i ministorlek också.
Nu måste jag bara börja med att trolla fram lite pengar känner jag
-
Godkväll!RååSa BuBBlan skrev 2010-07-02 20:06:00 följande:Go kväll

Segt att bli av med plaggen på fejjan nu åxå

Och Tradera är ju inte att tänka på, vad gör man? Är inga hoppingsugna eller vadå?
Här har jag motsatt problem. Shoppar alldeles för mycket både på FB och T.
Orkar inte ta tag i att sälja något så egentligen borde jag inte shoppa heller men det är som så mycket lättare att klicka hem grejer än att sälja -
japp riktigt synd. fast min plånbok tycker nog att det är turRååSa BuBBlan skrev 2010-07-02 20:12:38 följande:Synd att du inte har en tös i 98/104 då
Ja de va väl lite drag för nåra dar sen , men nu helt stillaLJ2 skrev 2010-07-02 20:10:35 följande:jag blev av med en hel del.. på några minuter bara
men funderar på om jag ska ut med mer på t med..
T vägrar jag, la ut 7 plagg och fick 2 sålda sist *värdelöst*
sambon tycker att det är tur att vi har en kille och han hoppas att nästa barn också blir en kille för han tror visst att klädshoppingen skulle bli ändå dyrare om jag hade en tjej...jag förstår ingenting
-
i november hoppas jagRååSa BuBBlan skrev 2010-07-02 20:17:05 följande:När kommer lilla bebisen?
beräknad till 21:a och känner inte för att gå över så jag har bestämt att det blir en novemberbebis
När är det du ska ha? -
Jag förstår inte varför Molo envisas med att bara göra muddbyxorna i babystorlekar nu för tiden. Dom är ju sååå fina.MiniM3 skrev 2010-07-02 20:19:26 följande:37,5 cm
Hörde i alla fall att det skulle komma velourmuddbyxor i juniorstorlekar så jag får nog satsa på såna istället