Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej tjejer! Vad shoppas?

Jag har inte varit i tråden el FL sedan 27 feb såg jag, tänk vad tiden går fort.... Jag flyttade till hus 1 mars, började genast totalrenovera köket och det är i princip klart men en del jox kvarstår - vi bytte allt och rev ner väggar, stort och lyxigt är det!

Jobbar gör jag också, 50% sedan januari, det funkar fint faktiskt även om man ahr en nliten, som numer förresten är 7 mån och stooor!

Såg att kläder går dåligt på T nu, har inte sålt något sedan jan/feb, väntar nog, har ändå inte tid... synd bara för snart kommer väl nya Molo.

Lägger väl in lite nya bilder senare om jag har en stund, ska strax ner i köket med Adrian, vi 2 ska lägga fogmassan på klinkergolvet vid brasan.

stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-20 08:58:19 följande:
    Ja jag får skylla på nåt sånt Är i v 8 nu, men ser ut att vara i 6:e månaden Så svullen över magen liksom..
    åh grattis!

Jag avr ju enorm, folk sa det hela tiden men det var rätt mysigt ändå, kul att folk engagerade sig.
  • Damien och Adrian

God morgon i tråden!

Kikar in och smygläser - bara för andra gången sedan februari, jösses vad tiden går fort! Jag köpte ju hus och har sedan dess renoverat, renoverat och....man hinner inget annat än det och barnen. Skulle ju visa bilder men de är ju hopplöst gamla nu, de jag har på den här datorn, får uppdatera och visa igen, jag börjar väl ha liiiiite mer tid nu - jag har semester och målar hus. Regnar det så....

Hinner inte ens köpa kläder, ve o fasa. Har inte haft tid att sälja på T heller, får väl försöka i aug.

Moloköp:
    Köpt tröja med björnar och flygplan till Damien med randig ärm, tyckte den var kanon. Även köpt en tröja till honom med bilar, den gula. Adrian fick en speedwaybody på T, mest för att priset var ok.
    Planerar björnar och den med vanliga flygplan till Adrian, men inte så mycket mer. Några snygga tröjor till Damien finns, mycket var fint, det kanske blir presenter sen, de är ju så dyra. Overaller ska jag väl ha sen med...

Dax byta presbild med ser jag, Adrian har ju växt lite. Han är 9 mån nu.

ha det gott tjejer!

• Damien och Adrian

provar med en bild jag hade på mailen med de nya funktionerna jag inte sett här på FL.
  • Damien och Adrian
    solouniko skrev 2010-07-18 10:31:07 följande:
    Nu har jag bilbombat rejält Sååå fin outfit Milla har idag, jag är kär HEJ! Tänkte för någon dag sen att det var länge sen man såg dig här, inte för att jag heller är här så ofta men änå Vilken storkille han blivit Adrian, tiden går så fort! Spännande med hus, ni köpte väl strax innan oss har jag för mig? Vi väntar hem vårat nya kök om någon vecka, spääännande! Fiian barn på bilden!

Hej, vi köpte hus i mars - och du? Kul med nytt kök, men sååååå jobbigt, vi rev ut allt och även en vägg. Nu målar vi huset, byter ut mkt på balkongen, byggde staket, sandlåda etc, det händer mkt. Kul men slitigt, vi ska inte fortsätta i samma tempo.

Grannflickan är 3 år och mammans favvomärke är Molo, man ser flickan leka med Damien ibland, båda iförda molos lurvisar el sommarkläder t ex.

• Damien och Adrian
    lillronya skrev 2010-07-18 16:04:35 följande:
    Hej!
    Kul att se dej här igen.
    Hej! Allt väl? Såg diskussionen om stlkar förut, Damien har numera 98/104. Han hoppade över ett par storlekar. De var väl annars rätt lika i stlk, D o E?
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2010-08-19 16:27:16 följande:
    ot jag vet..men är det någon som vet vad NS tjocka fleecejacka med randigt foder kostade ny?
    tror det var 399 kr, är också osäker. På tal om NS, så tar litencorrelin.se in alla kläder den här gången, det var himla bra tycker jag. Skönt handla hos en och samma för fraktens skull!

Hej alla förresten! Kikar in då och då, hittar hit när kollektioner släpps och jag blir nyfiken el det värker i köptarmen. NS köper jag nu, längtar efter en molotröja med, Adrian ska få en till när han blir ett i oktober. Annars ligger jag ganska lågt, vi renoverar för alla pengar nu!
  • Damien och Adrian
    {#emotions_dlg.flower} GRATTIS lilla Lova! {#emotions_dlg.flower}

WOW vad tiden går!!

hej tjejer, vad shoppas?

Själv förbereder jag 3-årskalas som blir nu i september och i oktober blir Adrian 1... jösses vad de växer! 3-årskalas förresten är ju himla kul, första "riktiga" där de verkligen deltar och spänningen inför med alla presenter. Vi ska ha lite temakalas med favvisarna Musse pigg och Thomaståget, tur vi kan ha flera kalas... för attknyta an till danskt här då så kan jag tillägga att jag fortfarande klär upp Damien i Molo när han ska vara fin, Molotröja och NSjeans eller Hummeltröja. igår var vi på cirkus, då hade han nya fina flygplan/björnar med randig ärm - gud vad fin den molotröjan är! Hjärta 
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2010-08-23 10:04:37 följande:
    Tack säger Lova

Jag sitter och funderar hur i hela friden snabbt tiden går Innebär detta att jag snart är skitgammal?Drömmer
    ja - om tiden går lika fort de närmaste 20 åren.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2010-08-26 13:16:32 följande:
    Åh jag vet ju inte det..Hade jag vetat det så hade jag inte haft detta "problem" just nu Tillsammans med en massa andra Traderaplagg*suck*

De är ändå för små till lillebror
    är det de gamla orangea med riktigt vit rand eller de med rosaaktig?Drömmer

hej tjejer - vad shoppas?

Jag är hemma med sjuk son som inte vill sitta på golv,suck, jag som hade tänkt lägga lite mer på T. Tror Adrian ska få tänder. Han har bara 2 o är 10 mån!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17