Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2010-09-04 12:13:36 följande:
    å va less man blir, skulle göra en jättebeställning på ot byxor men det fanns bara två av ca 15 par som jag ville ha  {#emotions_dlg.djavulsk}
    tröstas , måste tröstas
    usch vad tråkigt. Skulle du köpa 15 par?
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    stökmamma skrev 2010-09-04 12:30:02 följande:
    minst har ju många barn som är snudd på byxlösa, då är 15par inget
    Underbart! oj vad det ryckt i köptarmen ett tag, jag ahr köpt massor på T, massor i butiker på stan, mest till mig själv faktiskt, men mycket till ungarna. Vill ha meeeer! :-d Nu när NS kom så frossade jag i deras kollektion, det är Ot jag vet men - jag köper alltid massor med jeans, och de nya tröjorna som är randiga är ju underbara. Och luvjackorna är to die for. Hjärta Många barn ska man ha alltså för att motivera shopping.... hmmm... Maken min har äntligen fått lite stopp på mitt köpande så nu köper jag bara något mer än vad som verkar normalt.
    Buttelina skrev 2010-09-04 12:32:23 följande:
    haha heeej

jag springer här fram och tillbaka.. har tvätt, städ osv du vet hur det är
    Heeeej! jo tack, jag vet! Allt väl med familjen?
    Duntoffla skrev 2010-09-04 12:40:17 följande:
    Hej hej

Jag springer mellan städning och amning men nu tog sambon båda barnen ut på promenad. Puh!
    heeeej - mår ni bra? Har inte sett foto på "nytillskottet" än tror jag - har du lagt i i BT?
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2010-09-04 13:03:01 följande:
    Det är bara bra med oss, lite skrikigt som med Noel kvällstid. Det ligger ett par bilder sedan förut och nu fler i BT
    aha, ska kolla!!!
    Duntoffla skrev 2010-09-04 13:03:45 följande:
    Damien och Adrian- Är allt bra med er då?
    jadå, det är stressigt bara - vi har väl renoverat ihjäl oss sedan vi köpte hus i mars, Damien är i ntrotsåldern, jag ahr jobbat 50% sedan Adrian var 3 mån.... har alltså inte haft tid att shoppa. Men vi mår bra, nu när vi renoverat det mesta som var viktigt och kul (köket var en underbar lyxgrej att göra) så känns det ju toppen!
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2010-09-04 13:29:42 följande:
    schhhhh jag är sjuk och förtjänar tröstshopping Behöver massor med kläder tll Mateo i 74-80 så bara ös på...
    haha, 74-80 har Adrian ännu men jag lägger ut en del av dem - Adrian är för fet för mkt av molos 74:or... Det kommer snart!   - fotar och mekkar med T ikväll.

Krya på dig din stackare!!
  • Damien och Adrian

Dunis - åh vad gosig hon är! Och Noel - han är inte klippt än, vad fint! Är han kär i lillsyrran? Damien älskar lillebror så mycket, gosar och pussar jämt!

Dax att gå - nu kom kebabtallriken hem! *mums*

• Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2010-09-08 10:47:05 följande:
    Alltså tjejer, tips på vad jag ska skriva i omdömet när jag får hem en småfolkjacka (svettis) som ska vara i nyskick, och det var den också, men den var smutsig, både synligt fram och MYCKET i innerfodret. Allt gick dock bort i tvätten. Det var inte fläckar efter tvätt, utan det var intorkat som att hon använt den o sen inte tvättat den innan hon skickade.
    Frakten var 52kr med dhl, när den LÄTT hade fått plats i ett DHL-kuvert för 39kr eller S-låda för 45 (var i strl.74/80). Eller posten för 24kr.

Negativt tycker jag inte hon förtjänar, men inte positivt heller...åh vad jag vill ha neutralt omdöme!!!

Vad ska jag ge på staplarna o vad ska jag skriva??
    kolla om hon ger dig lite rabatt?
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2010-09-08 12:14:12 följande:
    Duntoffla skrev 2010-09-08 11:47:35 följande:
    Skulle maila säljaren och påpeka och kanske skriva något om att varan var smutsig men i fint skick i övrigt. Frakten kan man inte säga så mycket om eftersom du ju "godkänt" den i och med att du budade. Även om man kan tycka att den är för mycket.

Tror de blivit mer normala, förut var de lite små i storleken. Långa är de i alla fall och bra om du har en långsmal bebis
    skrev "Jackan var smutsig när jag fick den, gick dock bort i tvätt. I övrigt fin." och drog ner lite på objektbeskrivningen, gav en 4 i frakt då precis som ni säger så stod det ju ändå 52kr i auktionen, jag var ju bara dum som inte kollade där innan jag budade eller ifrågasatte när jag fick vinnarmailet.
    ja 52 låter mycket. Jag har själv börjat lägga till 1-2 kr emballage eftersom jag tröttnat på att tjäna dåligt på kläder OCVH få köpa dyra mailingbags. Jag har själv märkt att jag inte reagerar längre när andra tar 14 kr el 25 kr frakt av mig t ex.   Men14 kr verkar mkt.... men har man godkänt så har man, jag håller med.
  • Damien och Adrian
    melizza skrev 2010-09-08 10:40:55 följande:
    usch med gnälliga skrikiga barn.....hoppas alla era barn somnar snart så mammorna kan dricka sitt kaffe och familjeliva lite

har ni sett dem fina katvig lurvarna?? jag blev lite sugen på den lila

dem finns på www.smatting.se
    de är sådär, kan inte konkurrera med molo tycker jag.
  • Damien och Adrian

Katvig: Har beställd Harlekin apple, väldigt fräck tycker jag. Hur är det med deras velour nuförtiden, såg en blå/aqua som var dunderfin, en byxa vore fin...Drömmer

Köpte en gitarrbody från katvig häromdagen, är det nyaste kollektionen elelr förra? Har ju noll koll nuförtiden...Skäms

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17