Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

zuperduperme skrev 2010-09-27 12:15:03 följande:
    vilken shop skickar fortast?? babyshop.se eller luckylittleme.se
    babyshop tror jag också på, jag tycker LLM tar en dag extra el så på sig - de kanske har högre tryck.
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2010-10-02 20:22:45 följande:
    Just ja..glömde det
    www.enzokidz.se/
    "lagerrens"
    kul! Själv köpte jag vinterjackan, den nya svarta häromdagen, den hade äntligen kommit till litencorrelin.se. Jag köpte till ett par haremsbyxor till Adrian också, de nya mörka är de snyggaste jeans jag sett i hela mig liv  -ursäkta än mer OT. Damien har ett par med.

Molo - häromdagen köpte jag flygplansssuit och björn+flygplanssuit till Adrian, han fick även ett par bodies från katvig oxkså, den nya applechess eller vad den heter och den med gitarrer.

Hmm, jag trodde jag skulle få snacka kläder en stund med er, men barnen kallar (ropar och gråter)
  • Damien och Adrian
    movie skrev 2010-10-12 20:48:16 följande:
    Åh jag har insett att jag inte kommer att bli av med min molo salg oskuld Djupt deppig nu. Mamma skulle följt med och varit barnvakt men hon ska åka till min syster i Usa. Sen så är våran ena hund inlagd på blåstjärnan för andra gången nu så där rök nästan alla pengar.
    Om någon skulle ha lust att köpa något åt mig så hojta
    du är inte ensam, jag tycks aldrig komma iväg heller... Är det nu igen?

Jag har lagt ut en del på T, mest Molo men det finns väldigt mkt ute. är det därför det är så trögt tro? Går inte Molo lika bra längre?

Hej tjejer, förresten!
  • Damien och Adrian
    movie skrev 2010-10-12 21:37:03 följande:
    Hej
    Visst är det tråkigt när man inte kommer i väg. Jag tycker det verkar som molo går bra på T fast jag köper bara och inte alltid billigt. Vad är ditt Nick på T?
    får man säga sånt nu? AnnaA1972 heter jag. Står även i min pres.

Ja, det är så olika, jag fyndar en del Molo men ibland går de väldigt högt med. Nyheterna fattar jag inte att de ibland säljs för samma som i butik, då kan man ju lika gärna ta butiken.
  • Damien och Adrian

sitter o väntar på att Adrian ska somna, han ammar sig till söms men nu slutar vi så det ska bli intressant.... *bävar*

• Damien och Adrian
    Greksmurfen skrev 2010-10-13 22:16:56 följande:
    hmm e det ngn inställning man ska göra =P...............tro inte ja har blockat er iaf =P haha inte vad ja vet om ;)

www.smafolk.dk/tcms/gallery_images/outdoor/St... ingen som är sugen på en sån här overall..den passar inte melina å koemr inte göra det hela vintern =(... hon drunknar iden =(.....känns så surt å ha köpt den för 900 å sen kommer hon inte kunna ha den =(...... ingen annan som har den iaf.. lr ingen shop som tagit in den så man e lite ensam om den alltid ngt =)
    sälja på T? De har ju ibland gratisannonser, passa på då om du är osäker och vill lägga ut den för högt pris.

Hej tjejer! FB håller alla på med? Jag är inte ens med än, men det är väl snart dax, fb verkar vara här för att stanna.... tom T har gilla-knappar, sååååå boring.

Köpte en Mololurvis till D som han ska ha till våren, älskar den mörkblå med lime, det fick bli en större sådan.
  • Damien och Adrian

nej, för trött för att vara social.... snark! Måste få sova lite!

vi hörs!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17