Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

melizza skrev 2010-09-08 12:49:19 följande:
    har du sett dem irl?? jag skulle vilja klämma lite på en innan jag bestämmer mig
    nej, såg din länk. Älskar Molos tvåfärgade stuk, t ec den mörka vince förra året är helt klart den snyggaste någonsin. ÄLSKAR den. Så snyggt med lime.

Ja den blårandiga velouren - var får jag tag i sådana byxor undrar jag. De flesta tar ju bara in bodys. 500 kr för en boiler är bra mkt, särskilt som jag tycker de är opraktiska, använder dem aldrig men köper jämt....
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2010-09-08 12:49:58 följande:
    jag tycker gitarrerna är superfina! Har klänningen till Maia och vill ha suit till Mateo! Blå velouren ser också jättefin ut.
    ja superfina!!
  • Damien och Adrian

vad och var köper ni vinterstövlar till 3-åring? stlk 27 om den är rymlig el annars 28. Kavat känns onödigt i år, har kört det innan.

• Damien och Adrian
    Damien och Adrian skrev 2010-09-08 13:04:50 följande:
    vad och var köper ni vinterstövlar till 3-åring? stlk 27 om den är rymlig el annars 28. Kavat känns onödigt i år, har kört det innan.

kan tillägga att jag
  • Damien och Adrian

hmm, menade att tillägga: till en grabb. tipsa gärna i min gästbok, jag ska till jobbet nu. vi ses!

• Damien och Adrian

Hej tjejer, vad shoppas? Mina senaste köp var på litencorrelin.se, OT NS, väntar hem vinterjacka, haremjeans bl a.

Jag är sugen på bodysuits st 80, helst Molo. Men vet inte om jag ska ta nyheter eller leta gammalt, är lite trött på det gamla. Någon som vill sälja billigt annars? Om ni har helt nya vill säga....

Säljer som smör på T nu, ska försöka lägga ut mer. Fast jag har fått järnbristanemi, så jag är svag, yr, huvudvärk och trött så det går inte i rasande tempo precis...

ja, det var min rapport. Ska leta lite suits i webbshoppar, men hör gärna av er som sagt. I min inbox.

• Damien och Adrian

Hej! Vad shoppas?

Själv köper jag mest OT just nu, NS vinterjacka från litencorrelin på G, annars är det mest T. Jag har köpt en iphone 4 till mig ch tv-apparater också. 2 faktiskt - en liten till Damiens rum och en tv till nyrenoverade jätteköket med myshörna/soffa. Så - mkt OT-shopping!

• Damien och Adrian
    Mamma till Simon skrev 2010-09-23 18:59:17 följande:
    Fick hem detta fina set idag(det som först var ute på T och gick dyyyrt och sedan nån dag efter kom ut igen och då lyckades jag ninja det) Hur som helst så var det jättefint, jag är super nöjd!Glad
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid... var ju fraktfritt också
    nice - är det nytt Molo från förra året? Såg inte ut som Molo brukar?
  • Damien och Adrian

Jag är sugen på molosuits, men vet inte vad. Adrian behöver suits iaf, men jag känner mig  - kräsen. Trött på gamla prints, halvintresserad av de nya - en del är kanonfina med 379 är lite väl mkt. Vårens funderar jag över, man har ju liksom redan haft det mesta redan.... men ändå är jag sugen.

Mest just nu på de blå violerna, mkt snygga muddbyxor som jag ska köpa till Adrian. Han var kanonfin i babushkabyxan förraåret, med lång mudd.

• Damien och Adrian
    movie skrev 2010-09-27 12:26:47 följande:
    Busbellan: Usch det låter jobbigt. Tycker du ska ringa privat om dom inte lyssnar på dig på vc. Gjorde vi när dom vägrade ta emot oss och Alice hade båda öronen och förkylnings astma. Förstår inte varför dom ska vara så vrånga

Greksmurf: Kram till dig för tråkiga kommentarer, att vuxna människor bara kan med!

Är det någon shop som har större utbud på Molo alltså mer olika varor?
    llm har väl störst utbud, men jag tycker att jag i år saknar en butik som tar in det mesta. Synd.

Hej tjejer!   Vad shoppas? Själv shoppade jag OT vinterstövlar nyss till Damien, men igår blev det  - till Adrian - ett par nya molosuits - flygplan och flygplan med björnar, och ett par violbyxor med lång mudd.Hjärta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17