Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Behöver tröjor i 110 - 116 och leggings i 104-110.
(betalar bra
)
)hej tjejer!
allt väl? saknat tråden, men inte hunnit med. Köpt en massa molo igen, både på rea och vårnytt, längtar efter vår och sommar....
apropå ajabaja - jag läste bakåt i tråden-fick igenom ett par beställningaar under dagen, avvaktar besked, men de plagg jag köpte är borta så uppdaterat är det iaf.

Några mololurvisar, både overaller och jackor och wct hummeljacka till sommaren. Några bodysuits också.
oj!! mitt börjar på 537 och jag lade 4 st till 570. Ingen stor chans man får sitt kanske..... har ni inte fått svar som la igår? trist också för man satt ju hela förmiddagen och arbetade för denna reachans, trist om det inte finns.
Mest vill jag nog ha en lurvisoverall, köpte 2 av varje så om bara en finns blir jag glad! Lillebror behöver en till våren, gärna på rea.
fast de nya är fina....
och så vill jag ha hummeljackan, wct, köper ett par sådana varje sommar till Damien, suveräna sommarjackor. de är däremot inte värda 400 kr tycker jag....
hänga tvätt och sedan mäta maken - han ska få mättbeställda skjortor som jag designat utseendet på själv!
Han fyller år snart.
ha det gott!
På onsdag eller torsdag kommer den.
Har ju ingen nu..
oj vilken snygg lurv!