-
Jag är tokig i nya miniapple, vårens tror jag, mörkblå? jättefin suit på lillebror, ska se om jag kan få in en bild i BT, jag brukar numera med systemkameran ta för stora format o orkar inte fixa för FL, bra med stort annars om man ska redigera o förstora.Kristyr skrev 2010-08-26 13:14:17 följande:Ja det är konstigt. Älskar ränderna!
Dotterna har bara massor med randiga katvigs i stl 68 nu... 
-
haha, trodde lillkillen var sen!Smultronhjärta skrev 2010-08-26 13:23:15 följande:De gamla..
Stackars liten..Bara två? Lova har inte fått en enda bissing ännu! Vete katten var de håller hus
de gama e ju fiiiina! släng ut på T! 75 kr mini och köpnu 125 kr. mer tror jag inte på... fast lita inte på mig, jag skulle överväga...
-
behåll dem då, o använd randigt.Smultronhjärta skrev 2010-08-26 13:31:29 följande:Med tanke på att de är nya och dessutom passar Max egentligen(jag är dålig på att använda randigt nedtill) så lär jag nog ha högre utrop än så...
Jaja, jag får väl se hur jag gör
Nu stänger jag ner prolistern eftersom mitt flow verkar vara borta!
Jag tror uppriktigt sagt att det blir svårt att få mer, om ingen galning här vill ha dem, vi har ju alla "gamlingar" här en speciell relation till gamla Katvig....
ska se om jag får laddat upp den där bilden på Adrian någon gång.... *gör ett försök* -
nu har jag äntligen lyckats lägga in i BT.
Ha det gott tjejer - grabbarna vill ha mammas uppmärksamhet.
-
GRATTIS!!LJ2 skrev 2010-09-04 11:00:13 följande:här har vi kalas senare idag.. =)
men Liten Max som blir 4 år! vart har dom åren tagit vägen???
så han har varit med o valt tårta helt själv.. o väntar på sina "gäster" som han säger.. mormor, mostrar mm.. =)
ballonger uppblåsta.. kakor hemma, servetter hemma. japp.. allt klart.. bara lite städning kvar.. =)
fick tag i lite kul igår..
moonkids svart klänning *liten i stl!! 116 till lillan!! ca lika som långärmade flower o älgklänningarna i 92!*
moonkids svarta leggings
katvig ljuslila leggings
katvig petrolblå leggings
molo prästkrage leggings
liten jag limegröna mjukisar
molo london tröja *mycket liten i stl!! 104 till lillan som har 92 i knappisar!!*
molo buss o bil print med blixtar till sonen..
tot 1380 kr
lite rea med.. =) bra bra..
sen kappahl, lindex o hm.. :-P
-
Hejsan, vad shoppas?

Någon har shoppat på T ser jag (Busloppan)
Jag lade ut en massa igår (för man fick väl lov att säga sånt nu?)
Har en liiiiten stund ensam för en gång skull, Damien ser på flyguppvisning med pappa och adrian tar en tupplur. Så - här är jag och läser nyfiket.
Saknar er ju! 
-
Även jag har börjat köpa på KappAhl m fl nu, de har en del bra funktionskläder till barnen ute.Gummistövlar köpte jag på Coop, det hader jag aldrig gjort för ett år sedan *ler åt mig själv*
Damien är såpass stor att han är fin i enkla plagg, köper mkt NS, Hummel och förstås ett o annat Molo som bryter av.
däremot klär jag gärna Adrian är Molo än, men jag har inte behov att köpa ALLA plagg i kollektionen. Skönt det... 
-
Butte o Dunis - hejsan tjejer - pratar jag med mig själv nu eller?

-
den nya el generellt? tror de varit olika stora.... S är ca 1 år, M är ca 2-3 år, L 4-5. Höstens S luva ser ut ungefär som tidigare så jag gissar att det är samma.Tindrisen03 skrev 2010-09-04 12:20:20 följande:Hur är det med Molos väpnarluvor, vilken stl motsvarar M och L? -
ja det äär ju dne tråkiga biten. Nästa vecka fyller Damien 3 år, ska bli spännande - han har talat om kalas i 2 månader nu, haha!LJ2 skrev 2010-09-04 12:14:52 följande:Tack =)
snart färdigstädat iaf.. skönt det..!