• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej,hej tråden!

Att vara heltidsarbetande stal  tid från tråden men nu har jag lite tid..
    Jag letar MOLO suits korta i stk 92 och gärna på rea..har helt tappat taget om webshoparna

• maugu
    Buttelina skrev 2010-04-07 10:08:54 följande:
    zillstar hade 30% igår.. vet inte om det gäller idagbor har ta 3bet2 på molo
    Hur länge gäller 3bet2 hos Bor?Roligt att se dig-pluggar du fortfarande?
  • maugu
    Buttelina skrev 2010-04-07 10:14:59 följande:
    hela vecka 14 kul att se dig med!! och söta barnen i bilids! vad lilla livia växer!!jepp jag pluggar
    Vad ska det bli när du är klar?Är lite avvis..
    Men,jag trivs bra med nuvarande jobbet oxå..var tom med på TV förra veckan..och jisses,vilket genomslag TV har..kändes som man ville ducka
  • maugu

Hej!

Tycker Tradera gått sämre än sämst och då sitter man med sin förut "trygga-jag-får -mina -pengar -tillbaka-växa-låda"och går numera med brakförlust..kanske för att man nu kan köpa MOLO i många shoppar och de är ej rariteter som förut..Satt idag och gick igenom min låda med gamla godingar Bambi, Kaniner mm men kommer nu hålla hårt i dem FB har jag ej hunnit med men har köpt några saker där då det är skönt att få fast pris..ska se om jag orkar fota lite och lägga ut själv..
    I Wien idag regnar det och småttingarna är sjuka och går varandra på nerverna..

• maugu
    Mawe123 skrev 2010-04-11 14:40:10 följande:
    Jag har sålt ett par saker på FB, tycker det fungerat bra, orkar du så fota och lägg ut. tradera går riktigt dåligt nu, hoppas det bara är en svacka, men risken finns väl att det blir ännu sämre i sommar. här har vi strålande sol, är inne en stund för att plocka undan fikat, sen ut igen och passa på att njuta.
    Kanske ska testa då,låter lovande att mina shopholics likar hänger på FB
    Ja,jag skulle oxå vilja vara ute idag med kidsen men hällregn är mindre kul..ha det så kul ute i solen!
  • maugu
    solouniko skrev 2010-04-11 17:10:11 följande:
    Du får gärna tänka mig på mig (eller Milla rättare sagt) om L växer ur sländlinnet och knickersen till ÅH vad jag vill ha dem!
    Ville du oxå?Ja, Livia kommer bli superfin i dem i sommar..och om jag säger så här; vi har ju fler kläder att byta med så de lär inte bli utslitna
    katarina118 skrev 2010-04-11 17:05:44 följande:
    maugu såg att du ha MOLO bambi....kan du inte inboxa mig ang dem.....är på jakt efter sådant.....
    Inboxar
  • maugu
    lillronya skrev 2010-04-11 18:06:41 följande:
    Hej i tråden! Hemma efter ett jobbdygn och barnen är totalspeedade. Tur att det är kväll nu så att de snart ska sova. VAd händer här idag?
    Hej-det var ett tag sedan..ja, speedade barn är fantastiskt roligt-NOT..fick ta ut mina i kallblåst och regn för att överhuvudtaget höra mina egna tankar Allt bra söderöver?
  • maugu
    lillronya skrev 2010-04-11 18:18:04 följande:
    Nu är det värsta kriget vi bordet för att E vill ha socker med te istället för te med socker. Och så håller det på. HÄr är det tokfint väder, så de är trötta efter att ha varit ute och lekt. HÄr är det ok. Förkylda men det är på väg att bli bra nu. Längtar efter öppna förskolan som vi inte kunnat gå till för att de varit sjuka. Hoppas vi kan gå imorgon. Bra med er?
    Ja-det måste jag säga. Trivs super på mitt jobb, kan träffa alla barnen, känner mig stark och sover gott om natten..vad mer kan man begära? Nu ska jag natta de små..Trevlig kväll om vi inte hörs mer idag.Kram
  • maugu

God morgon!Ser att syskonbråk är på tapeten..min 3-åring och min 1,4 åring kan inte låta bli varandra..det skriks, bråkas och gnälls mest hela tiden. Vi ska nu införa en förälder-ett barn

• maugu

God morgon!
    Här är vi sjuka med..jag mås rikskass men som mamma får man bita ihop..Min barnflicka är däckad i migrän..Super med barnflickor och det funkar när jag inte är här men när jag kommer hem så orkar de ingenting dvs jag får mamma dem oxå

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17