• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej,hej tråden!

Att vara heltidsarbetande stal  tid från tråden men nu har jag lite tid..
    Jag letar MOLO suits korta i stk 92 och gärna på rea..har helt tappat taget om webshoparna

• maugu
    Buttelina skrev 2010-04-07 10:08:54 följande:
    zillstar hade 30% igår.. vet inte om det gäller idagbor har ta 3bet2 på molo
    Hur länge gäller 3bet2 hos Bor?Roligt att se dig-pluggar du fortfarande?
  • maugu
    Buttelina skrev 2010-04-07 10:14:59 följande:
    hela vecka 14 kul att se dig med!! och söta barnen i bilids! vad lilla livia växer!!jepp jag pluggar
    Vad ska det bli när du är klar?Är lite avvis..
    Men,jag trivs bra med nuvarande jobbet oxå..var tom med på TV förra veckan..och jisses,vilket genomslag TV har..kändes som man ville ducka
  • maugu

Hej!

Tycker Tradera gått sämre än sämst och då sitter man med sin förut "trygga-jag-får -mina -pengar -tillbaka-växa-låda"och går numera med brakförlust..kanske för att man nu kan köpa MOLO i många shoppar och de är ej rariteter som förut..Satt idag och gick igenom min låda med gamla godingar Bambi, Kaniner mm men kommer nu hålla hårt i dem FB har jag ej hunnit med men har köpt några saker där då det är skönt att få fast pris..ska se om jag orkar fota lite och lägga ut själv..
    I Wien idag regnar det och småttingarna är sjuka och går varandra på nerverna..

• maugu
    Mawe123 skrev 2010-04-11 14:40:10 följande:
    Jag har sålt ett par saker på FB, tycker det fungerat bra, orkar du så fota och lägg ut. tradera går riktigt dåligt nu, hoppas det bara är en svacka, men risken finns väl att det blir ännu sämre i sommar. här har vi strålande sol, är inne en stund för att plocka undan fikat, sen ut igen och passa på att njuta.
    Kanske ska testa då,låter lovande att mina shopholics likar hänger på FB
    Ja,jag skulle oxå vilja vara ute idag med kidsen men hällregn är mindre kul..ha det så kul ute i solen!
  • maugu