• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-07-03 09:16:32 följande:
    Ja idag kommer det bli grymt ute, såååå hett!!

Skulle faktiskt hemskt gärna bada idag
    Vilken rolig text du har lagt till..på julafton är jag tjockare än jultomten Fyndigt!!
  • maugu
    LJ2 skrev 2010-07-03 09:18:56 följande:
    hon fyllde 2  28:e april =)
    rensade igår lite.. hinner ju inte allt.. bra tillfälle o kolla lite mer nu då =) o igår fick jag ju en del sålt på en gång =) det e med sporre =)
    Sålde du i grupen på FB?Attans isåfall..jag letar 86 kläder nu..
  • maugu
    LJ2 skrev 2010-07-03 09:43:34 följande:
    haha, kollade lillans väska.. ett par trosor o en tiger lego o en legobit Solig
    Sötnöt-de vet verkligen hur man klarar sig i stora världen
    See u-nu ska jag iväg med hela min skock..
  • maugu
    Busbellan skrev 2010-07-05 08:34:54 följande:
    Åh ska du ha bambi, då delar sig våran smak för en gångs skull
    men jag är nog en av få som inte gillar det printet
    men jag kanske ändrar mig om man får se det live
    Busbellan-jag har ej fallit för Bambi heller..föll inte för kycklingarna men nu har jag nog det mesta..harkel,harkel

Rååsa Bubblan-töm den GÄRNA

God morgon alla, Wien checkar in efter en urusel natt med en liten vattenkopporkille..nu väntar vi på att alla de andra tre ska falla i samma sjukdom..
    I veckan ska jag dessutom få känna och se MOLO live-som jag längtar..
  • maugu
    Busbellan skrev 2010-07-05 08:37:54 följande:
    Åh vilken lyx, här tyckt jag August sov länge, han har precis kommit upp. Sitter nu och kollar på teletubbies, vilket han gör en stund varje morgon.
    Nu har han börjat att ska ha en brödbit i en liten handväska, tog ett tag innan vi fattade varför, men tinky winky har tydligen en bit tubbiebröd i en väska i filmen

Snart dagisdags här, Augusts sista vecka på dagis, sen är det skola som gäller
    Men vad gulligt..ibland förstår man inte riktigt vart de får sina ideér ifrån..det är ju inte så att man själv sitter klistrad vid repris 19304930 av Teletubbies tex..
  • maugu
    ängeln83 skrev 2010-07-05 08:54:57 följande:
    Super härligt
    Mina barn är dock tvärtom, är dom vakna länge så vaknar dom alltid tidigt men kommer dom i säng i tid så sover dom oftast till kl 8 iaf.
    Åh-jag blir så avvis..här vaknar alltid Gustaf mellan 05.45 ch 6.15..Livia kan ligga tills 7-7.30. Jag är så fruktansvärt trött på morgnarna...mina stora barn sover dock till 10..
  • maugu
    ängeln83 skrev 2010-07-05 09:02:28 följande:
    Uff då...det är alldeles för tidigt ju
    Fast det går lite i perioder här hemma, för någon vecka sen så vaknade båda runt kl 6, då var jag trött, särskilt eftersom jag och sambon oftast är upp ganska så länge på nätterna, inte så lätt att gå och lägga sej när det är ljust och varmt så länge.

Skönt att inte alla vaknar samtidigt ialla fall
    Precis-jag har börjat förhandla med Gustaf..drick din välling,när du är klar tar mamma flaskan och sedan kan du ligga och fundera i sängen Har funkat några morgnar nu när pappa varit borta..men, sedan pappa kom hem så är det full rulle på morgonen..antagligen för att pappa gör sig iordning för jobb och lille mannen är rädd att missa något
  • maugu

Hej!
    Här shoppas det förstår jag från IDAT..vad kul..jag har lite shoppingförbud tills jag röjt ut mycket ur mina växalåda..Lär bli när jag är åter i Svea i augusti

Apropå sockarna så tycker jag det är superelastiska..min lillfis kan fortfarande ha stk 13-15 (och hon har 22 i skor) men de är på gränsen..

• maugu
    Duntoffla skrev 2010-07-31 09:22:44 följande:
    God morgon!

Maugu- Vilka fina barn i BT! Vad stor Livia blivit!  Hon föddes ju typ nyss.
    Tack!Hinner inte hänga härinne så mycket..Men-kollar BT och håller med-vad barnen växer och vissa känns ju nästan som ens egna när man följt dem från nyfödd och uppåt..
    Snart är det väl dags för dig?
  • maugu
    Duntoffla skrev 2010-07-31 09:26:59 följande:
    Jag är sällan här heller numera.

Japp, BF är om 6 dagar så jag hoppas att det blir snart. Gärna innan
    Då ska jag hålla tummarna.Följer din blogg så jag lär hålla mig uppdaterad
    Ha en bra dag-nu måste vi ut innan mina apor gör oss galna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17