• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LillR; Murphy finns hos flera hör jag.. Hoppas er M snart är frisk och att ni har igång vattnet.
    God Jul till er!

Kräk är inget kul-här är jag fortfarande slagen, envis parasit (kanske att jag drog med mig den berömda från Östersund?)

God jul shopping till er alla "danskor"
    Jag har inte hunnit med en enda kalender men hoppas stort på reorna

• maugu
    lillronya skrev 2010-12-24 10:49:33 följande:
    Tjohooo Ronya har vatten i kranen och nya diskmaskinen tuffar på så fint.
    Good news!!Merry xmas-det underlättar ju verkligen med tanke på all disk
  • maugu
    lillronya skrev 2010-12-26 15:33:51 följande:
    Ja du får minsann sluta smyga snart.

Jag har öppnat butik efter butik för att kolla rean men stängt igen. Det är nog något fel på mej.
    Samma här..är inte lika road längre men en tröja kan ju få flytta hit
    Har missat helt med N-synd att du inte bloggar Svårt att hänga med..men hoppas att dina tjejer snart mår bra.
  • maugu

God morgon!
    Jag har inte heller shoppat på reorna..fattar inte vad det är med mig..tappat suget helt..kanske blir mer från nya kollektionerna för Livia har tagit ett växtskutt..
    Har en hel kartong med sommarkläder som ska läggas ut när jag kommer hem..När börjar "vi" tänka på sommarkläder? Feb/mars?

• maugu
    ChokladMoshin skrev 2010-12-28 09:29:47 följande:
    I detta hus börjar "vi" tänka på sommarkläder redan efter jul, då är jag liksom färdig med vinter i huvet
    Låter bra-visste inte om det bara var jag som är så "nördig"
    Ska börja ta foton och ladda upp då på FB
  • maugu
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-28 15:50:08 följande:
    Hellu tjejor

Hoppas alla haft en uuuuunderbar jul !!

Sitter här tjock som en val och bara räknar dagar Drömmer snaaaart snaaaart får vi snosa beeeebis!!!
    Så spännande..är ju nyfiken på vad som bor i din mage (en bebis förstås men är det en tjejja eller en liten kille måntro?)
  • maugu
    Zvartaliljan skrev 2010-12-28 16:56:32 följande:
    Idag fick jag paket från Sigge o Juno. Shoppade lite när det var 40% på en hel order, o då passade jag på att testa ett hemligt paket pojk 86/92. Blev ju liksom bara 89kr för det O gissa om jag blev sjukt nöjd när jag öppnade det!! I det låg det tre kortärmade tröjor i perfekt storlek till sommaren, en hajtröja från Molo, en harlequintröja och en turkos-vitrandig från Katvig! Nu ångrar jag att jag inte plockade på mig fler hemliga paket!!
    Vilket fynd!!Har aldrig vågat hemliga paket..men, där ser man...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17