• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God morgon!
    Någon som köpt Dollhouse tröjan?Vilka tights kan man matcha tröjan med?Tar gärna emot förslag
    Äntligen kan min lilla tjeja ha 92 knapptröja-stor har hon blivit..

• maugu
    Mosen08 skrev 2010-08-01 08:30:21 följande:
    Hej! Jag har köpt den tröjan och fick ta strl 104 till min dotter på drygt 90cm, jämförde tröjan med en knappis i st 98 och dom är lika stora så du bör nog ta 98 till din flicka då
    Tack för tipset..det gör ju inget om de är lite stora då blir det mer som en tunika..såg nu i bildis oxå att det var matchat med rödrutiga tightsen-fint!
  • maugu
    lillronya skrev 2010-08-03 08:14:41 följande:
    Vinterkläderna är klara, men jag vill ha pops skaloveraller med avtagbart fleecefoder. Tycker de är superbra!! Men dyra...
    A ska ha lila molooverrall och E blå. Fiiina!
    Jag ska också bara ha tag i skor. Ev har jag till en av småttarna redan. Beror på hur mycket fötterna har växt.
    God morgon!Tack för tipset om PoP. Tror att de overallerna täcker vårt behov här i Wien.Känns som vinteroveraller blir för pösigt...Frågan är om Gustaf ska ha byxor och jacka..tycker dock det är så smidigt med en overall..
  • maugu
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-06 14:24:31 följande:
    hej tjejer!

morf ul gick bra idag,förändringen på hjärtat är ju där, menhon hittade inget mer som va avvikande, vi valde att göra fvp så nu är det gjort, nervös hemsk väntan och i slutet på nästa v vet vi. nu ska vi försöka tänka på annat domhär dagarna, idag blir det ju vila för mig.

bubbel bebisen va det full rulle på iallafall, inte helt enkelt att genomföra provet med den lilla busen där,

tror jag ska uttöka lurv förrådet en aning idag, många va fina
    Har inte hängt med hela vägen men vet hur det är att vänta..Gustaf blev "utdömd" på NUPP-hans nackspalt var superbred..fick göra fostervattenprov i v.16, vänta fyra veckor innan positivt besked. Fick då veta att de trodde han hade hjärtfel pga nackspalten-dåligt flöde eller något i hjärtat..v.23 nytt UL..sedan allt bra.
    Nu vet jag som sagt inte vad de misstänker och förstår din vånda men snart har ni besked.
    Styrkekram
  • maugu
    lillronya skrev 2010-08-06 17:16:58 följande:
    Ja det finns från miniature också. Säkert superbra. Jackorna därifrån har vi och de är toppen!!
    Fina skalisar..blev så peppad av ert prat innan du köpte med vi provade vinterkläder idag-och de passar;-(
    Gustaf kan fortfarande ha sin Miniature 92 vinterjacka..nu ska jag bara komplettera med skalisbyxor.
    Cool E..saxar är inte bra..min syrra och hennes kusin var ungefär 5 när de lekte frisör under en filt..syrran hade långt, tjockt hår och hade försökt sätta fast det med tejp
    Hon fick bli rakad..mamma var lagom glad..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17