• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Stormis
    lillronya skrev 2010-04-12 14:39:40 följande:
    Hej i tråden!Vad händer här idag??Tack för fin post, stormis!!
    Vasssego .
    Zvartaliljan skrev 2010-04-12 14:40:56 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Han klarade det!!!
    Å vilka bra tummar jag har ! Hälsa honom det!

Nu drar jag till syrran, ses sen eller annan dag, kram
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Smultronhjärta

Frågar här också..OT som vanligt

Någon som har en kolsyremaskin typ Sodastream och som dela med sig om lite åsikter om den? Jag fundilerar på att köpa mig en kanske...

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 16:28:19 följande:
    Frågar här också..OT som vanligt Någon som har en kolsyremaskin typ Sodastream och som dela med sig om lite åsikter om den? Jag fundilerar på att köpa mig en kanske...
    Vi har en och det är superbra! Finns alltid bubbelvatten hemma, man slipper asa de tunga flaskorna.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Buttelina
    Frågar här också..OT som vanligt Någon som har en kolsyremaskin typ Sodastream och som dela med sig om lite åsikter om den? Jag fundilerar på att köpa mig en kanske...
    det är goare att dricka bubbelvatten jag har ingen men min kompis har en och hos henne dricker jag jämt vatten.. och hon använder den jämt

man kan ju smaksätta det lite om man vill.. min mamma har också en sodastream men ingen där hemma använder den.. den var kul den första månaden..
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • JsN
    Vad vill du veta? (Vi uppgaderade dock när vi flyttade och det numera inbyggt i kylskåpet)
  • JsN
    lillronya skrev 2010-04-12 16:31:14 följande:
    Vi har en och det är superbra! Finns alltid bubbelvatten hemma, man slipper asa de tunga flaskorna.
    För att inte prata om miljövinsten med att köra vatten kors och tvärs över landet och världen!

Flaskvatten är inget annat än idioti! Med egen kolsyremaskin slipper man och får bra (bättre?) vatten men med bubblor!
  • Smultronhjärta

Jo jag funderar ju på det där om man faktiskt kommer att använda den{#lang_emotions_undecided}
    När vi besökte vänner i helgen så nästan missbrukade jag deras apparat och vill då ha en egen just nu

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Zvartaliljan
    JsN skrev 2010-04-12 16:32:58 följande:
    För att inte prata om miljövinsten med att köra vatten kors och tvärs över landet och världen! Flaskvatten är inget annat än idioti! Med egen kolsyremaskin slipper man och får bra (bättre?) vatten men med bubblor!
    inte bättre  då vatten från kolsyremaskiner förstör tänderna något hemskt {#lang_emotions_sealed} i flaskvatten har de tillsatser som gör att tänderna inte blir lika förstörda...

men visst, dricker man med måtta så är det väl ingen fara. fast dricker man med måtta så lär man ju inte behöva någon maskin heller {#lang_emotions_dreamer}
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 16:33:07 följande:
    Jo jag funderar ju på det där om man faktiskt kommer att använda denNär vi besökte vänner i helgen så nästan missbrukade jag deras apparat och vill då ha en egen just nu
    Dricker du bubbelvatten? Föredrar du bubbelvatten framför vanligt vatten? Hur är det med resten av familjen?

Alltså vi använder ju vår massor eftersom vi i princip inte dricker vatten utan bubblor, men om man inte dricker så mycket kolsyrat så blir det kanske bara en dammsamlare.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17