Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-03-29 19:56:09 följande:
    Jag är här

Haft en slappardag idag. Egentligen hemstudier idag men eftersom N var på sjukhuset på fm så tog vi en slappardag sen
    Hur går det för er? Kommer ni frammåt?
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-03-29 20:02:22 följande:
    Nu är ju gastron gjord och proverpå tarmen tagen men läkaren sa att han såg bara genom bilderna med kameran att tarmen inte såg ut som den skulle så det är ju celiaki
    Nu väntar vi bara på att Noras läkare ska få dessa resultat och sen kontaktar hon väl oss antar jag, vet inte mycket mer nu. Känns svårt att börja med glutenfritt innan vi fått recept på det vi kan hämta på apoteket
    Men det går åt rätt håll iaf, SKÖNT! Även om det är tufft så är det bättre med en diagnos.

Jag har dom senaste två dagarna funderat på att flytta till Ljungby... Har dock inte vågat berätta detta för någon...
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2011-03-29 20:12:22 följande:
    Godkväll flickor.
    Helt OT nu men är det nån här som haft problem med p-piller? Jag har mått lustigt ett tag nu, mår illa (kan iof bero på magkatarren), känner mej allmänt slö/trött och får en lustig huvudvärk. Börjar misstänka att det är p pillrena jag äter, nån som vet om man kan få sånna biverkningar? Det lustiga är jag jag ätit dom i över 1 år och det har funkat fram tills för ett tag sen. Vet ju inte alls om det beror på dom men jag vill hitta en orsak ju.
    Biverkningarna borde ju kommit direkt kan man tycka. Men kan av egen erfarenhet säja att det säkerligen beror på din mage... Har läst din blogg lite mellan varven och proviva verkar vara en god vän. Du äter inga tabletter?
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-03-29 20:21:50 följande:
    JA!!!! flytta till Ljungby det tycker jag låter som en bra idé
    Men varför funderar du på att flytta?
    Mamma drabbades av en matförgiftning i fredags kväll/natt.... det gör såååå ont i mig att höra hur svag hon blir. Det tar ju på allas krafter men att hon inte får i sig medicin som hon ska tar hårt, riktigt hårt.... känner mej helt maktlös, önskar jag fanns närmare henne. Hon har hjälp mig genom så mycke, vill kunna göra något tillbaka.,,,
    lillronya skrev 2011-03-29 20:24:51 följande:
    Hej i tråden!
    Nu har vi kalasat klart för idag.
    Att bara få se dig idag gav mej lite extra energi, du är fantastisk! Hjärta
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-03-29 20:31:46 följande:
    Usch förstår att du känner så
    Svårt när man vill så mycket, men det inte riktigt fungerar praktiskt. Kram!
    Ja, just nu är de lite tufft.. men de går mot ljusare tider...
  • 1 och 1 är 3
    Helle skrev 2011-03-30 08:23:33 följande:OT men jag letar lite fina väggord att sätta upp hemma och jag vet att många av er har. Vilka är era favoriter?
    Varifrån eller vad för text!? Hos oss är detta helt klart favvon!

• 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2011-03-30 20:57:22 följande:
    men om de inte sätter ut annonser.. hur ska de då få folk till salgerna som jobbar för dom?
    haha..
    Lalalong skrev 2011-03-30 20:44:26 följande:
    Mja.. Enligt min mail skickade jag första mailet först 27/10. Men jag tror att annonserna om att dom sökte folk hade cirkulerat runt ett tag då faktiskt.. Så fullt så länge ska det ju inte behöva dröja. 
    hoppas de inte dröjer för länge till då innan man förhoppningsvis får liiiten aning om de.. om inte smultron som sagt nu inte gissar

salgsugen? nää. hur kan nån tro det?? :-P
    De måste va sista veckan i maj... sen är de ju kristiflygare...
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-03-30 21:13:21 följande:
    Har väl varit vid flygaren förut? Helgen efter det är det ju pingst...
    De har aldrig varit flygare helgen... veckan innan har jag bestämt för mej, vi har ju Örkelljunga dagar flygare helgen och då har inte ni varit hos Ronya
  • 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2011-03-30 21:29:12 följande:
    hoppas du har rätt jag har iaf satt upp sem ons, tor fre sista veckan i maj
    haha..
    Jag önskar ifs kristiflygare, då är V ledig....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17