Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-04-03 20:46:29 följande:
    Jag gav upp letandet och beställde från lilla ego.
    Jag lär väll oxå göra de.... hittar ju inget! Fast sen snålar jag... de e ju för sjutton snart salg!
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    stökmamma skrev 2011-04-03 20:49:24 följande:
    syr upp  

Hm hade tre st enkla enfägade karameller  fast med tunna axelband... men inget pris
    Tunna axelband går bort! Jag vill ha med kort arm, ser så bart ut utan arm... de har man bara om det är RIKTIGT varm, vilket inte händer så ofta i detta landet..... Förvånad
  • 1 och 1 är 3
    stökmamma skrev 2011-04-03 20:59:23 följande:
    fast det är då man kan ha den där mönstrade t-shirten under....
    fast jag ska ärlilgt talat testa och sy själv... 
    Jag och min symaskin är inte särskilt bra vänner just nu..... så jag överlåter de till andra
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-04-03 21:08:09 följande:
    Här fattar jag inte varöfr jag sitter och köper massa kortärmat, vi använder nästan bara linnen eller ärmlösa klänningar
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-04-03 21:38:15 följande:
    Är lite glad nu
    Har fått ihop både tröja och leggins i katvigs lila/gröna till Ella
    Köpte tröjan för 66 kr på t idag, helt ok pris
    BRA Pris!
  • 1 och 1 är 3

God morgon allesammans!

Veckans planering..... Jobb som vanligt, tatiluering för mannen, shopping med brudarna för mamman, bowling med jobbet, loppis och flyttpackning till helgen... Fullspäckad va de ja Jag hoppas vi lyckas hålla oss friska!

• 1 och 1 är 3

Tjejer, jag behöver er hjälp nu...

På torsdag ska jag åka på shoppingtur med ett gäng tjejer... Prio ETT är en ny vårjacka till, gör och häpna... MEJ!

Jag är jätte sugen på en skinnjacka men hittar inget snyggt någonstans...

Tips!?

Gärna svart, rak modell, lite kavaj aktigt liksom, inte lång men inte kort... sluta typ på halva rumna eller nåt... Kraven är få

• 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2011-04-05 20:42:29 följande:
    Jompa: hon är nästan aldrig med bara pappa. Men imorgon skall han vabba så vi får se hur det går. Här är det sammasak, bara pappa på natten, men av någon konsrig anledning så fubkar det. Men hon har välllärt sig att jag inte vaknar på natten. Men på dgarna är det hemskf. Och speiellt nu när hon är sjuk. Det tär välldigt mycket på oss alla.
    T är väldigt mammig då det är jag som finns för det mesta... De tar hårt på V när hon nekar honom när han varit borta en vecka.

Vi gör ofta så att jag helt enkelt försvinner en stund och dom är ensamma och hittar på egna saker. Kan va så simpelt så att jag kör och handlar, dom tar ett bad.... De har än så länge funkat bra! För det mesta är hon som omvänd när jag kommer hem.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17