Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2010-07-29 21:43:38 följande:
    Tack Det var jag! Lite dyrare än jag tänkt mig dock Obestämd Runt en hundring mindre vore kanon. Tror du man kan hitta nåt på Åhlens?
    Har inte hängt med, men letar du trätårtor? Jag har köpt från www.blaelefant.se

Superfina! Där finns massa fina träleksaker till köket. Kakfat och frukter har vi också.
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2010-07-29 21:46:00 följande:
    Men JA Undra va den har för mått? Hade ju tänk köpa en minikånken men den där var ju superfin
    Ja men visst var den. Tänkte också köpa minikånken till Svea, en rosa
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-01 18:03:35 följande:
    Hej i tråden
    Nån som sett de lila leggingsen med vita stars nånstans i storlek 98/104.
    Måste ha ett par i den storleken nu, de Ella har sitter verkligen på gränsen
    Men oj! Jag som beställde leggins till Svea i stl 92/98 i dag. Tycker de i den stl sitter perfekt på henne nu.
  • SmillaMilla

Gaahhhhh i morgon skall jag börja jobba efter tre år som mammaledig!!! Liiiiite delade känslor kan man säga.

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-01 20:06:10 följande:
    Tror Ella har ganska långa ben för hon växer nästan alltid ur byxorna före tröjorna i samma storlek
    Okej. Var ju tvungen att köpa de fina rosa rutiga legginsen, för dockhusen kommer säkert att få flytta in här med. Så tackar för matchningstipset!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-01 20:53:52 följande:
    Ja, jag blev glatt överaskad när jag såg hur fint det blev ihop
    Var ju tvungen att köpa de leggingsen för ett tag sen för jag tycker de är jättefina och sen kommer det en sån perfekt tröja att matcha dem med
    ja det var ju verkligen klockrent. Jag hoppas på en klänning i det printet, eller vad har tröjan för modell`? Går det att ha bara tröjan o leggins? Eller behöver man en kjol också?
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-08-01 21:01:34 följande:
    menar du dockhusen så finns det klänning (iallafall baby)
    ja dockhusen, men skulle behöva junior tyvärr.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-01 21:11:39 följande:
    Den är i mer tunikamodell så det går absolut att ha bara den och leggings tycker jag
    Åhhh toppen! Har du någon bild på Ella i den`?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17