Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-08-04 09:58:02 följande:
    Vår lilla bebis har kanske en kromosomavikelse, det va något med hjärtat hon såg och det ihop med min ålder gav 2 avvikande markörer och ökad risk för tex DS, det bara får inte va sant, vi vet inte vad vi ska göra nu???

Fått tid för morfologiskt UL om 2 veckor, en spec läkare ska kika igenom bebisen då och ser han mer så rekommenderar dom FVP, men det blir så sent, vad gör man???

Vår lilla bebis Hjärta
    KRAM Hjärta

Men allt löser sig! Ta en sak i taget.
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2010-08-04 22:25:02 följande:
    BuBBelkraaaaaaaaaaaaaaaaaaam HjärtaNej, nej, vi gick därifrån tomhänta Tungan ute. Nä'rå Limhamn blev dagens höjdpunkt. Screw Plastisock . Det låg brunbruna leggings på höööög! Som jag letat och varit villig att köpa gamla sletna på T. Nu har jag två nya fina att växa i. Inser när jag kollar påsen att jag kom därifrån med gamla Katvigränder samt prästkragar. Bara...
    Åhhhh jag som skulle behöva ett par brun/bruna. Insog i dag när svea hade sina i stl 98 att de var för små
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2010-08-04 22:45:57 följande:
    Ring, hon har ju skickat förr . De urvuxna brunbruna sliter jag gärna lite på. De jag köpte var lite flammiga på sina ställen så jag har gärna fler att växla med. Bara så att du vet . Dina Blingosar postades igår förresten .
    Skall bar tvätta dem. Sedan hamnar de säkert på fb
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2010-08-04 22:45:57 följande:
    Ring, hon har ju skickat förr . De urvuxna brunbruna sliter jag gärna lite på. De jag köpte var lite flammiga på sina ställen så jag har gärna fler att växla med. Bara så att du vet . Dina Blingosar postades igår förresten .
    På FL får man hjälp med mycket. Finns såååå söta människor här i tråden som skall dit
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-08-05 19:01:44 följande:
    Håller med om Nova Star, sååå mycket fint.
    Grön hood, grön mössa, tröjorna med ränderna ska Liam ha i alla färger, o sen blir det nog lite bralls också.
    Ja jag håller med! Superfint! Och Anton vill ha svarta ns! HURRA
  • SmillaMilla
    MiniM3 skrev 2010-08-05 21:33:59 följande:
    ÅHHH kolla lurvarna på bus :D
    Åhhhhh jag tror att jag dör Den gula var ju heeeeelt underbar!!!! MÅSTE ha!
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2010-08-07 09:58:15 följande:Åh vad kul
    Såg i OM tråden att Tofflan fått en liten tjej  

STORT STORT GRATTIS! Solig 
    Åhhh vad kul!

GRATTIS GRATTIS!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17