Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan: Visst är det bubbelgum färgen Ella har?

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-07 14:21:03 följande:
    Det är crazy salomon från förra året
    Aha, den var ju bara sååååå fin!
  • SmillaMilla
    Saraia skrev 2010-08-07 15:14:10 följande:
    stortjejen ville helst ha en råååsa vantfleece - e de väldigt tunna eller? nån som har erfarenhet av dessa??
    Svea har en vantlfeece från tidigare. Köpte nu i vintras. Den är helt underbar! Tjock o go. Hållit jätte bra.
  • SmillaMilla

Butte: Åhhhhh så fin den gula lurven var!!!!

H80: Vilken härlig bild!!!

Lillronya: Jag tycker E är mycket finare i snaggat hår! Så söt!

• SmillaMilla
    Älskade Moa skrev 2010-08-07 15:33:49 följande:

Någon som har något positivt eller negativ att säga om Mala vinter overaller??

hihi massa positivt. De är ganska breda, lite tellitubbis varning, men så sött och väldigt bekvämt.
  • SmillaMilla

Åhhhhh i morgon skall jag o sonen till Sverige. Blir nog uppsala. Så då skall det kollas in overallerna, hoppas nu att de fått in dem.

• SmillaMilla
    Preggi skrev 2010-08-07 20:01:45 följande:
    Smillamilla, vilka fina bilder i BT.. Gud vad Svea är ljushårig nu.. Så söt!
    Tack, ja det blonda har hon nog ärvt av mig. Jag hade det lite jobbigt i Italien som liten, då alla vill klippa av mig håret, blev tillochmed av med en tuss en gång då mina föräldrar inte riktigt hann med
  • SmillaMilla
    Preggi skrev 2010-08-07 20:13:40 följande:
    Bodde du i Italien när du var liten?

Sitter och velar om lurv. Tycker att den gula är superfin men vet inte om det är rätt färg på P. sen är ju frågan om jag vill ha med eller utan luva? Svåra val man har ibland...
    Nä, men vi var där hela sommrarna när jag var liten.

Den gula är superfin o jag tror att p kommer att bli super söt i den färgen. Jag skulle inte köpt en med luva, på grund av stryp risken. Jag anser att barnen skall kunna leka i sina kläder och med en fast luva kan de ju inte göra det. Sedan blir det ju knöligt med en luva under skaljackan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17