Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-02-03 21:22:07 följande:
    Det stämmer bra det
    Mycket fint men tyvärr i lite väl stora storlekar. Ligger det i växalådan för länge så tröttnar jag
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-02-03 21:25:49 följande:

Lite ös i tråden än?
    Tycker det är allmänt lugnt överallt just nu, dåligt med både FB och blogg uppdateringar.
    Båda barnen somnade till slut, i hyfsad tid så nu blev kvällen plötsligt väldigt lång eftersom Liam annars somnar strax innan jag går och lägger mej.

Folk kanske är sega? eller så är det något bra på TV som vi missar

Skönt att de somnat nu.

Du som har lite koll på inredning, vet du var man kan hitta vita mattor? Jag hittar på typ Jotex mfl men bara i fel storlekar. Skulle behöva en som är ca 100 x 150-200 cm och gärna i bomull. Typ trasmatta eller liknande fast enfärgad. Är även ute efter trälådor/backar som jag kan måla vita och sätta hjul på. Ikea har bara rektangulära och andra jag hittar kostar 500 kr. 

• Duntoffla
    h80 skrev 2011-02-03 21:33:12 följande:
    kan jämföra om du vill Flört
    Yes please!

Såg nu på sidan som någon länkade till  Monchhichi. Snacka om nostalgi. Man kanske ska köpa någon sån till Noel. Så söta!
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-02-03 21:32:29 följande:
    Ha ha, ja nåt knas är det ju, zappade nyss igenom tv:n men isåfall förstår jag inte vad som lockar folk, bara skräp som vanligt

Ja underbart skönt.

Hum...ska spana lite. Är på jakt efter en ny matta till Mejas rum men vet inte alls vad jag ska köpa. Hon har haft en vit från Ikea, typ ryamatta men vita mattor + kamin eldning går tyvärr inte ihop, tur man har svarta strumpor för förmodligen drar vi upp en massa skit, den är INTE vit längre Hennes rum är ju väldigt rosa med vita möbler så jag vet i sjuttsingen vad vi ska ha för matta, vit var ju såå fint ju, så länge den var vit
    Jag har sett en på Ikea men den var lite för beige. Vill ha mer kritvit. Har sett denna men skulle väl egentligen helst vilja ha utan fransar

http://www.ilva.se/produkt/2970090/toledo?maingroupurl=mattor&webgroupid=

Ja, vitt är ju inte helt praktiskt men jag tänkte att om man köper en som man kan tvätta så borde det funka. Leas rum är ju också rosa så jag vill bryta med mycket vitt. 
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-02-03 21:32:52 följande:
    YES!!
    Softshellen gick på köp nu, det betyder att jag får köpa den rosa
    Perfa!

Synd att jag har så oattraktiva storlekar på mina plagg.Obestämd I alla fall Leas...
  • Duntoffla
    h80 skrev 2011-02-03 21:41:08 följande:
    men ååååååhhh, mannen har låtit A äta risifrutti med blåbärs sylt...i gemstoneströjan Gråter
    Vanish
    Everlonn skrev 2011-02-03 21:42:28 följande:
    Släng den i vanish över natten!
    Amen
  • Duntoffla
    h80 skrev 2011-02-03 21:40:14 följande:
    Har klänningen här nere, men jag har nog inget att jämföra med nu. Kollar imorgon när barnen är vakna, kan jämföra med penseklänningen.
    Tack!
    h80 skrev 2011-02-03 21:43:55 följande:
    vågar jag det? hur mycket vatten o hur mycket vanish?
    jag brukar ta en tandborste och gnugga in Vanish gel och sen låta ligga. Funkar alltid
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-02-03 21:45:29 följande:
    Klipp bort fransarna då

Ja en som går att tvätta är ju helt klart mer praktiskt. Har ingen lust att slänga in mer färg eller mer rosa i hennes rum, hittar massa fina mattor men då är dom alldeles för färgglada.
    Men blir det inte fult då? Funderade faktiskt på det...

Det kan ibland bli för mycket av det goda. har du ngn bild på rummet någonstans? 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17