Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

rosenkind skrev 2011-02-04 06:30:21 följande:
    Hej på er!
    Vet ni om babyshop brukar sänka till -50% eller stannar det på -40%? Har redan gjort nån beställning men hittade lite fler saker att beställa därifrån..men skulle ju gärna se -50%
    Babyshop har haft rea på upp till 80% så de sänker säkert så småningom
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2011-02-04 07:58:31 följande:
    Godmorgon!
    Skumt att ni blir sjuka så mycket.
    Hoppas ni slipper det snart.
    Ja, jag brukar inte vara sjuk men nu känns det som det är hela tiden. Eller egentligen är det ju bara då för några veckor sen men jag har känt av halsen förut men det har liksom inte blivit något. Tror mitt immunförsvar är kört i botten nu efter graviditet och amning. Sambon däremot har varit sjuk senaste året. ungefär. Suck!
    Busbellan skrev 2011-02-04 08:01:58 följande:
    Åh det där låter lockande, finns lite jag skulle kunna tänka mig där jag också
     Jag vågar inte kolla
  • Duntoffla
    h80 skrev 2011-02-04 08:08:54 följande:
    Tror den blir för liten, våra tjejer är väl ungefär lika stora o den är för liten till E redan (annars hade jag inte sålt den Glad)
    Jamen då så. Tack för att du är ärlig
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2011-02-04 08:16:06 följande:
    Trist när det blir så.
    Hoppas det snart blir vår för då brukar allt lätta.
    Ja, jag längtar efter vår nu.

• Duntoffla
    Everlonn skrev 2011-02-04 08:23:33 följande:
    Kom fram till nu under lämningen på dagis att vi inte behövt använda nånting från reservklädslådan Ingenting sen hon började dagis

Fröken kom fram till att när de byterkläder på de andra barnen för de blir blöta in på skinnet så går ju Bus hem, som igår då alla barn var genomblöta..då går ju Bus hem (15 tim/vecka har ju vi) och så undrade fröken om Bus var blöt igår.

Näää, inte alls! Hon var torr och lagom varm. jag bara MÅSTE ha en Hummel till nästa år igen!  
    Kul att den funkar så bra Hummeln!
    Everlonn skrev 2011-02-04 08:26:34 följande:
    Nu ska jag gå och hjälpa till med att färga håret på svärmorObestämd Det var inte så att hon frågade..mer krävde.. *suck*
    Vad ska man säga? Svärmödrar...

Attans! Nu missade jag ju regnbågs-bodyn på Tradera och så gick den för 90 kr. *surar lite*

• Duntoffla
    Everlonn skrev 2011-02-04 08:56:17 följande:
    Så, nu var det klart Gick ju snabbt i alla fall, tvätta ur det får hon göra själv

Hann bli irriterad ändå..makens kusin har svårt att bli gravid (precis som vi hade) och svärmor börjar gasta om att "bara man inte tänker på det så blir man gravid!" Och "det har dom faktiskt forskat fram nu" Skrikandes 

Yeah, rightObestämd  Och det är det absolut VÄRSTA man kan höra när man kämpar! Ja möjligen förutom "vissa kanske det inte är meningen att dom ska ha barn när det nu är så svårt för dom" *suck*
    Suck, sånt där är ju lagom kul att höra. För det är ju bara att koppla bort och sluta tänka på det.
  • Duntoffla
    Mamma till Simon skrev 2011-02-06 15:08:13 följande:
    usch, inget kul att vara sjuk

Mums för semlor

Grattis till filten
    Tack! 

Nej, igår var jag rätt däckad men nu känner jag mig betydligt bättre även om jag inte känner för ett träningspass direkt 
  • Duntoffla
    h80 skrev 2011-02-06 15:50:45 följande:
    OJ, jag har precis sorterat i hallen o passade på att räkna fleecarna (inte bara molo) som tjejerna använder just nu.....24stycken....borde kanske sälja nån
    satan! :-O
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17