Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-09-14 21:39:58 följande:
    Påpeka en gång till och var noga med att säja att du vill ha pengarna nu annars tvingas du sälja till någon annan!
    ja jag får göra det, men det börjar kännas lite pinsamt nu.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-14 21:41:09 följande:
    Usch sånt där är jobbigt när det är nån man känner väl
    Men jag hade nog pressat på lite mer, säg att det är nåt du måste köpa, men först måste du ha pengarna
    ja jag får ju göra det, men fy jag orkar inte mera. La ju ut dem till försäljning så att jag skulle få in lite pengar till molo overallerna som jag redan köpt
    ängeln83 skrev 2010-09-14 21:41:13 följande:
    Nä dom är inte fodrade, som dom vanliga fast i skinn
    Aha, de var ju urläckra!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-14 21:43:10 följande:
    Jag SKA med ha ett par fodrade! Provade ett par härom dagen, men måste ha nya pengar denna månaden först innan jag kan unna mig dom
    Ja de fodrade skall få flytta hit, men ett par i skinn skulle ju inte heller vara helt fel. Får ju lön i morgon

Näää nu måste jag sova. Dunderfökyld, jobb i morgon och jobb kväll med föräldramöte som jag skall hålla i så jag måste nog sova nu.
  • SmillaMilla
    Pepper79 skrev 2010-09-15 11:52:17 följande:
    Jag tycker den är jättefin. Skulle kunna tänka mig en sån
    Det låter ju bra
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 15:01:18 följande:
    Smilla: Vilken fiiin kombo! Tack för tipsetKyss
    Tack Och varsegod
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 15:05:50 följande:
    Åhhh där släppte Lova taget och gick sina 4 första stegHjärta
    *away letar filmkamera*
    Åhhhhhhhhhhhhhhhhhh duktig tjej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SmillaMilla
    ChokladMoshin skrev 2010-09-15 19:44:58 följande:
    Finaste namnet ju. Hjärta 
    Har älskat Rebecca sedan jag var liten och såg Ivanhoe, men min bästa kompis hann före och tog det

Häromdan kläckte han ur sig ngt som Essia och ngt som lät som Örkaja, men han förstod direkt med tanke på blickarna han fick från mig
    lillronya skrev 2010-09-15 19:37:37 följande:
    Jag var snäll som tonåring, en viss annan i familjen inte lika medgörlig. Och som det ser ut så får vi lite av varje.

Vad heter dina andra barn? Eller du kanske inte vill skriva det här, förresten.
    Hihi, ja vi får väl se sen hur dom blir i tonåren ska bli spännande.
    Tjejerna heter Fatima & Safia.
    Fina namn. Vill du ha nmanförslag till lilltjejen?

Några som kan passa: Carmel, Tamara, Kiara, Nadia (inte nadja utan så som det stavas).

Grattis!
  • SmillaMilla

God morgon!

Sjuk i dag igen.

Lämnade barnen på dagis och råkade fara förbi en liten barnbutik på vägen hem. Åhhhhh de hade massa dunis kläder. Kööpte en dyr pjamas men ack så fin. Två leggins och en klänning. Gillar!

Men jag orkade knappt stå i butiken så nu blir det sängläge resten av dagen.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17