Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-09-05 20:59:55 följande:
    en liten uppdatering till er som läste min oro för den lilla bebisen som skulle få ligga o skrika ensam. Jag pratade precis med mamman o de har flyttat honom till ett eget rum, MEN de går in så fort han skriker o ger honom nappen o vaggar o så Glad
    Åhhhh vad skönt att höra! Bra jobbat av dig!
  • SmillaMilla

Hej hej i tråden!

Så fina bilder ni lagt in i bt!Det måste nog bli en kikkid klänning till Svea också. En lila Synd bara att jag inte hinner få den innan Sveas tre års dag.

Men jag fick också fiiiiin post i dag! Molo väpnarluva o ns klänning. Supernöjd.

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-07 16:04:30 följande:
    Hej hej

Ja, snart är det födelsedags dags va? Vilket datum är det hon fyller?
    Japp på lördag, det magiska datumet 11 september :)

Ojoj hon har ju inget att ta på sig
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2010-09-07 17:34:02 följande:
    Busbellan: Fina Ella i uuunderbara overallen!!! Milo har med regnbåge i år, men vi har inte testat den än...

Smillamilla: ÅHHH så ljuvlig kombo!! Sååå jäädrans fin luvan var till den jackan! För övrigt en vääldigt fin rånis, den måste nog Lian ha med... Drömmer
    Tack! Och jag är så glad över att jag har hittat två par bubbelgum vantar också till. Klart hon måste ha den rånisen, Svea fullkomligt älskar den.
    Greksmurfen skrev 2010-09-07 17:36:30 följande:
    vilken fin dag... samam dag som jag å maken har som års dag =P7år i år herregud va länge det låter.......nähe åter till stdning/matlagning.... å sanrt e det dags för tvätt med puh aldrig tar det slut...

på söndag blir det me and i shopping här =P nya kollektionen kommer den 9onde weeeee...farligt farligt
    ja visst är det en fin dag. Det är ju ingen som glömmer den.
  • SmillaMilla
    stjärna4 skrev 2010-09-07 17:41:33 följande:
    SmillaMilla:Vad köpte du för storlek i rånarluvan till din flicka?Hon är 3 år va?Funderar vad jag ska ha för storlek till min flicka på snart 2 år och 49 cm i huvudomfång?
    Jag tog den största storleken, hmm var det 3-5 år. Svea blir tre år nu. Så jag tror att du kan ta den mindre alltså 2-3 år.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-07 17:41:39 följande:
    Smilla:
    Åh så fin overallen och den rånisen var ihop Hjärta
    Tack! Jag är mycket nöjd!

Alltså helt ärligt så har jag ju inte gillat regnbågsfärgerna innan. Men himmel alltså det var ju helt underbart på Ella och speciellt när man bryter av med lila. *gilla*
  • SmillaMilla

AAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJ

Någon som ve tvarför naglarna släpper från skinnet? Släppt nu ganska långt ner på tre av fingrarna.Görju så förbaskat ont.

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-07 18:46:16 följande:
    jag tycker alla ska sluta lägga så fina kläder där, man blir ju fattig
    ha  ha ja jag håller med!
  • SmillaMilla

God kväll!

Nyss hemkommen från mitt allra första föräldrarmöte i skolan, ja och så blev man ju då klassförälder. Spännande

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17