Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-09-09 21:30:27 följande:
    Jag satt och kollade på den röda med prickar på T, visst skulle den vara fin till regnbågen Drömmer
    Vi har visserligen redan ett 20-tal mössor till Ella, men en till kan ju inte skada
    Åhhhhh den var jag så sugen på, men kanske bara att inse att den inte passar särskilt bra till bubbelgum

Nja vet inte om det är någon höjdare till regnbåge heller.... tyvärr.
  • SmillaMilla
    Tindrisen03 skrev 2010-09-09 21:40:06 följande:
    Ja där var ju en av mössorna
    TACK! Såg du mitt meil? Tabbade mig lite
  • SmillaMilla
    Tindrisen03 skrev 2010-09-09 21:39:01 följande:
    Puh, 72 annonser ute nuFlörtGlad. Och det var bara ytterkläder, stövlar och massor av mössor. har fortfarande alla vanliga kläder att lägga ut. Tråkigast är helt klart att fota. Sedan kan man göra prolistern framför tv:n
    Men åhhhhh kommer det mer? Svea stl?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-09 21:43:50 följande:
    Tror du inte det
    Både rött och lila är ju superfint till regnbågen och i den mössan är det ju både ock, men det kanske blir för mycket mönster
    ja tyvärr tror jag att det blir för mycket mönster. Men visst behöver hon en lila jacka
  • SmillaMilla
    Tindrisen03 skrev 2010-09-09 21:46:44 följande:
    En del kan kanske fungera. Har en några Svea Star klänningar. i velour  De är typ helt oanvända då lilla N vägrar klänningarObestämd
    Åhhh det låter intressant. Kommer det i kväll?
  • SmillaMilla
    Julia1234 skrev 2010-09-10 18:57:05 följande:
    Nu har jag sett er visa bilder på molos orkidé flera gånger - är den ifrån en gammal kollektion??
    ja gamal, men finns i bland att få tag på på tradera. men den är sällsynt och helt underbar
  • SmillaMilla

Busbellan: Ni är ju bara för underbara!!!!! Svea kommer att bli superglad i morgon när hon ser att hon fått paket av sin kompis Hjärta

• SmillaMilla

God kväll!

HELT slut! Först kurs, sedan kalas, kalas och nu äntligen kvälll......

Skall bli skönt med en kväll i soffan.

• SmillaMilla
    Kristyr skrev 2010-09-11 19:43:51 följande:
    Preggi> Vad var det på katvig och kik kid nyheter? Drömmer Funderar på om jag orkar åka in.... nån dag.
    Åhhhhhh vad jag vill ha en kikkkid klänning! Ingen rea på nätet??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17