Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-04-12 16:25:56 följande:
    Grattis! {#emotions_dlg.flower}
    jag har förut haft med mig 4000 svenska och då fått ett 40-tal plagg. Sist handlade jag ju till Lea när hon var i magen men jag befarar att jag kommer gå lös denna gång. Noel får inte lika mycket för det är sällan jag gillar killkläderna, dessutom är de dyrare. Skulle nog vilja ha minst 5000 denna gång, gärna mer.

Ja, folk säljer väl inför salgen och sen är det mkt erbjudanden. 
    Jag har haft med mig 5000 danska dom sista gångerna och det är "Lagom" tycker jag, fast visst kan man mkt väl åka med mindre . Men nu när det är 2 barn att handla till så ja... Jag tycker det är lagom... Det finns alldeles för mkt fint på flick! Å sist hittade jag dessutom måååånga fina tröjor åt Milo med.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2011-04-13 20:29:42 följande:
    ja, vad gör man då liksom? Är i alla fall glad över de 2000 danska jag redan har här hemma
    UScha ja jag har oxå panik över detta.... Vet inte var jag ska göra av alla kläder och jag vill ju sååååå gärna åka på salg, men går det inte att sälja så blir det ingen salg för mig

Godkväll i tråden!
  • Tjollabolla
    AnnaFreja skrev 2011-04-13 21:26:16 följande:
    Varför kan du inte sälja? Tradera går ju inte bra, men nåt får man ju för det i alla fall.

Jag la ut så mycket jag orkade för 1 krona och mer ska upp också. Det ligger drivor med barnkläder här hemma. Det funkar ju med en krona, vissa går dåligt, men andra bra och så vet man att man blir av med kläderna och slipper se de igen.
    Jag har inte vågat lägga ut med 1 kronas utrop. Känns sådär, sist fick jag 115 kr för en ny dockhusbody.... Visst vill man sälja kläderna, men inte ge bort det...
  • Tjollabolla
    saturnina skrev 2011-04-14 20:13:17 följande:
    Ibland undrar man hur andra generationer fungerar. Farmor gillar inte Gustavs regnbågströja (och det är hans absoluta favorit som han gärna har varje dag) och gissa varför? Jo för då tänker hon på de homosexuellas förbund som har regnbågsfärgerna i sin logga. Så hon tycker han kan ha mörkblått istället som alla andra pojkar på dagis... sug på den tjejer!

Grrrr... Demon

Hej förresten, min shoppingbudget har varit betydligt lägre sen jag slutade läsa här. Tyst
    Du det där har jag fått höra av MÅNGA när Milo haft sina regnbågskläder på sig!!! Jämnåriga oxå! Jag hade aldrig ens tänkt tanken innan, visst är det helt galet!
  • Tjollabolla

Brukar dom inte andas lite snabbt och flämtande med om det är "farligt"? Min kompis lille hade RS nu i vintras och han riktigt flämtade fram andetagen....

Hoppas hon blir bättre Bubblan, det är så obehagligt när dom är små och sjuka!

• Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-04-15 22:11:31 följande:
    det gör Saga.. Liksom "trycker" ut luften när hon andas ut..
    Blir det värre så Åk In utan att tveka!
    Sov så gott!
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2011-04-15 22:15:45 följande:
    Talade du om det när du pratade med 1177? För när Ella gjorde det så tog de det genast på allvar och tyckte vi skulle åka in
    Ja, det sa dom till min kompis med....
  • Tjollabolla

Åh i löööve disco printet!! Men när kommer det då, är väl till hösten för nu kommer det ju inte mer väl? Eller, höst o höst, brukar väl komma i slutet av juli.

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2011-04-16 09:20:11 följande:
    slutet på juni tror jag tom :-O är inte säker dock. pratade med micke på ott och han sa att molo kommer utöka sina kolletioner så dom blir ännu större med fler print. han sa också att denna kollektionen som kommer var en riktig fullträff.
    Precis vad vi behöver ju

Hallåå Msn!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17