Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2011-04-21 15:54:12 följande:
    ni har sett att dom ändrat gruopontexten nu va? gäller inte ns längre men kolla vad dom svarat på fb så....
    Ja då ska det ju gälla NS för oss som köpte den innan, men frågan är hur dom ser det?!

Du, jag har skickat meddelande till dig på FB, vill ju göra rätt för mig med dom fina kläderna!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Hallå flickor! Hoppas ni har en underbar påsk, vi har ju iaf fått underbart väder! Solig

Nån som vet nån shop som säljer Geggamojas solhatt? Måååste ha den cerice/vita, blev så kär i den. Nån som testat deras solhattar??

• Tjollabolla
    Lalalong skrev 2011-04-23 08:30:14 följande:
    Nu har jag använt koden... Fast jag köpte inte det jag hade tänkt från början. Insåg att jag kommer kräkas på Colibriprintet om jag köper mer av det till Klara, så det fick vara. Istället blev det ett par jeans med resår i benslutet (Molo, på rea) som jag varit nyfiken på länge... Dom ser långsmala ut... Och sen blev det varsinn Nova Star t-shirt. 
    Åhhh jag kan inte bestämma mig för vad jag ska köpa! NS tunika till Lia kanske... Den gula... Hmmm. Finns inget jag är sugen på till Milo direkt..

När skulle ni va här idag ungefär?
  • Tjollabolla
    Lalalong skrev 2011-04-23 09:32:43 följande:
    Glad påsk på er alla förresten!!

Idag har tjejerna bondgårdsklänningar och dom neonrosa-randiga muddbyxorna som knickers. Klara har dagen till ära toffsar i håret, för tjejerna ska leka med Milo och Lia idag innan vi ska vidare till Mattias familj. Klara är kär i Milo (hon byter killar som andra byter trosor ) och hon tror att om hon är fin i håret så blir han nog kär i henne också  
    HAHA söta unge! Milo är nog ganska lätt övertalad där
  • Tjollabolla

Ja nu blev det den gula NS tunika till Lia, hoppas nu den blir bra i storlek... Tog bara 68/74.... Sen blev det den oranga Plastisock t-shirten med flygplan till Milo och en plastisock solhatt till Lia

• Tjollabolla

Hallå flickor!

Här är ännu en som måste få saker sålda om det ska bli nån salg... Surar över tradera, 26 kr för 2 par katvig leggings.... Ska det aldrig vända...

Har iaf köpt dom allra sötaste sandalerna till Lia idag! Trodde hon skulle kunna ha Milos svarta som han hade i den åldern, men hans fot var väl ungefär 2 storlkar större, men vad gör det när jag hittade dom i rååååååååååååsa!
    http://www.sportamore.se/produkt/8718-nike-sunray-9-td-b-rosavit 
    För alla med små barn, dom är SÅ sörens bra! Mjuka och sköna och skaver inte nånstans.

• Tjollabolla
    solouniko skrev 2011-04-25 20:40:53 följande:
    Åh Tjolla fy vad fina de var! Men tror Milla behöver 23 ju Hennes fot är strax över 13 cm tror jag.. Får kika vidare Grattis Smultron Nej Jompa, jag hade inga som helst problem med Groupon koden Blev mest NS till Milla men hade kunnat köpa massa fina suits till bebis med
    Kolla ebay! Kollar där till Milo nu!
  • Tjollabolla
    solouniko skrev 2011-04-25 20:40:53 följande:
    Åh Tjolla fy vad fina de var! Men tror Milla behöver 23 ju Hennes fot är strax över 13 cm tror jag.. Får kika vidare Grattis Smultron Nej Jompa, jag hade inga som helst problem med Groupon koden Blev mest NS till Milla men hade kunnat köpa massa fina suits till bebis med
    Denna modellen hade Milo när han var 1,5 så himla bra!
    http://cgi.ebay.com/NIKE-SUNRAY-PROTECT-PURPLE-TODDLERS-US-SIZE-8-14-CM-/400208427132?pt=US_Baby_Toddler_Shoes&hash=item5d2e47f87c
    Å dom lila är sjuuuuuuuukt fina!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17