Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Åh Lee så fina barn o gubben med i bt! Vi saknar er ! Var är Batman dressen köpt?! Milo hade älskat en sån!! Stort grattis till Bia några minuter i förskott!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2011-04-18 00:14:49 följande:
    vad gör du vaken :-O haha vi saknar er med isabel såg milo i bildis för nån dag sen och sa "åhh det är ju milo, jag gillade honom" <3 batman är köpt på toys r us

tack för grattiset min stora kille
    Ja det kan man undra vad jag gjorde uppe då, det fick jag igen när Lia vaknade 6.15 i morse. GRRR!
    Åhh ja stoora grabben! Attans med, vi har inte Toys R us här jue!

Hoppas BiaBus får en toppenbra födelsedag idag!
  • Tjollabolla
    Mamma till Simon skrev 2011-04-18 08:11:45 följande:
    nä det är ju det, maken skämdes gott när han fick ta med Ludvig till simskolan iklädd spindelmannendräkt
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2011-04-18 08:40:26 följande:
    Vi har en hund som låter när man puttar den framåt från Play2learn. Kika hos där eller köp vår
    Hittade en i trä på BR med faktiskt, som jag letat och frågat där inne flera gånger. Får in o kolla om den finns kvar, annars återkommer jag!
  • Tjollabolla
    maugu skrev 2011-04-18 08:44:49 följande:
    God morgon!
    Länge sedan jag var här men idag har jag ÄNTLIGEN hittat lite Popcorn print..var lite sent ute och slutsålt i Sverige. Hittade Popcornsuit kort ärm med grönt print i stk 92, popcorn tröja med grå ärm och röd kant 104, tights popcorn stk 98 och en cerise katvig klänning kort ärm för det facila priset 925 inkl frakt från England. Nöjd!!
    Nordickids var webshopen-ej min affär..lite tröst då vi alla 7 legat i magsjuka i tre dagar..blähh..värsta mardrömmen men nu börjar vi komma upp på benen
    Usch jag har läst om er magsjuka... Fyy o vara 7 stycken och bli dåliga! Hoppas ni mår bättre ni, lite popcorn på såren förtjänade du mer än väl!
  • Tjollabolla
    maugu skrev 2011-04-18 08:59:49 följande:
    Tack Tjolla, så resonerade jag oxå Ja-det var mardrömmen men vi klarade det...dock är småttarna nu tvärförkylda men vi tar det oxå..kul med familjesammankomster Hoppas ni oxå mår bättre-ni hade ju oxå det bra tufft ett tag med det ena efter det andra..
    Tack! Ja vi har haft enormt mycket sjukdommar här... Vi har inte varit friska en vecka i sträck på över 2 månader! Nu är det ny vecka - jag håller tummarna men  vågar inte hoppas på för mycket längre.
    Det är jobbigt med förkylda barn, men i jämförelse med magsjuka är ju valet lätt
  • Tjollabolla

Halloj flickor!
    VIlka solhattar är bäst? Sitter bäst på då menar jag. Gissar på att jag behöver med knytband . Insåg idag i denna grymma underbara värme att en hatt kanske är att föredra, mössa är liiite varmt!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17