h80 skrev 2010-09-19 17:19:23 följande:

min lila kik kid klänning saknar det lilla märket (röda med stjärnan) det var ju det som gjorde att den var så fin till röda tights. mailade o frågade om jag fick reklamera, men egentligen inte, de kunde dock göra ett undantag. men då kostar ju frakt + att jag inte får någon ny. Hur hade ni gjort? den är ju så fin
Men vaddå inte reklamera?? Det är väl självklart att du ska få reklamera och det borde verkligen vara fraktfritt, det är ju fel på den. Vilken butik handlade du den i? Jag hade nog försökt kontakta Kik-kid direkt och kollat hur det funkar med reklamationer. Kanske får du reklamera direkt dit, eller att det kan lösa sig med butiken.
Jag hade inte velat ha den om utan stjärnan, inte för att stjärnan eller märket är så viktigt, men för att det faktiskt är en felaktig produkt. Hade jag velat behålla den ändå hade jag försökt få kompensation i form av rabatt på köpet.