Inlägg från: Lalalong |Visa alla inlägg
  • Lalalong

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-10-04 17:33:45 följande:
    trist =/... micke på bus å rackartyg sa att man inte heler ska använda sig av sköljmedel till molos kläder.....vet inte om det kan ha inverkan..
    Okej!
    Jag använder iofs aldrig sköljmedel eftersom båda töserna här är ganska känsliga mot starka lukter och sånt. Så i just detta fall var det inte därför. Men det är ju bra att veta. Så Tack
    Klara 060504, Alva 100117
  • Lalalong

Hm...
    Något som jag alltid använder är Color cathers. Tror ni det kan ha betydelse?? Det ska ju skydda plaggen för att blir färgade av varandra. Men det kanske är så starkt så det inte bara suger upp från vattnet utan även från plaggen och gör dom luddiga... Om ni förstår hur jag menar?
    Men utan color catcher hade jag fått tvätta alla plagg en och en för att dom ska hålla sig fina... Kanske inte riktigt Men nästan på.

• Lalalong
    h80 skrev 2010-10-04 20:56:38 följande:
    Nån som har beställt på llm o använd rabatten? får man en ny orderbekräftelse eller hur fungerar det?
    Ja, det kom orderbekräftelse. Men det tog tid! Beställde igår eftermiddag någon gång och fick bekräftelse vid 16 tiden idag. Fick ju den automatiska direkt förståss. Men där det stod att allt fanns och det var skickat och så tog lång tid.
    Ocikatten skrev 2010-10-04 21:17:37 följande:
    Jag har ju precis beställt vår första Katvig så det ska bli spännande att få post!
    Underbara barn i BT!! Hjärta Vad fint med brun/brun till klänningarna!

Ser fram emot att det faktiskt ska säljas lite NS även på barnmässan här i Malmö som kommer i november!! *jiii* Så slipper jag vara avis på Underbara barnmässan uppe hos er...
    Oj va! Är det sant?
    Jag var på barnmässan i Malmö förra året och hade deffinivit inte tänkt åka dit i år för det var det minsta och tråkigaste trams jag varit på någon gång. Men nu blev man ju lite sugen
    Jag och en kompis hade planerat att åka till sthlm på fredag men så fick jag tid till operation i sthlm nästa onsdag. Blir lite hattigt att åka fram och tillbaka, så sthlm får vara! Så då tröstar jag mig med NS i Malmö också
  • Lalalong

Idag är det lite julafton här hemma. Väntar 3 härliga paket Tungan ute

• Lalalong
    ängeln83 skrev 2010-10-05 09:41:04 följande:
    Underbar .-)
    Den är ifrån Liandlo, hur mycket fint som helst. En tjej ifrån Jkpg:s märke.
    Kristyr skrev 2010-10-05 09:41:08 följande:
    liandlo
    Tack
    Den var superfin! Riktigt i min smak
  • Lalalong
    h80 skrev 2010-10-05 20:52:24 följande:
    Var det någon som beställde från llm igår o använde rabattkoden? Har ni fått någon ny orderbekräftelse?
    Jag svarade dig igår.
    Jag beställde i förrgår, precis när mailet kom ut. Men orderberkräftelsen kom inte förrän efter ett dygn nästan.
    Eller ja, den automatiska fick jag ju. Men alltså den som sa att allt fanns och att det var skickat. Det tog lång tid!
  • Lalalong
    h80 skrev 2010-10-05 21:17:02 följande:
    missade ditt svar....
    jag beställde igår förmiddag o har fortfarande bara fått det automatiska 
    Ja, förstår det. Tror det blir lätt så i en sån här tråd
    Det hade jag tyckt var konstigt! Maila dom och kolla... Det hade jag gjort efter så lång tid
  • Lalalong
    h80 skrev 2010-10-05 21:24:40 följande:
    ska kanske göra det, vill ju ha kläderna Glad
    Ja det förstår jag!

Vad beställde du?
  • Lalalong
    h80 skrev 2010-10-05 21:30:23 följande:
    till lillasyster: gul/lila katvigbody
    till storasyster: katvigleggings gul/lila o rosa/lila, småfolksstrumpbyxor med lila äpplen, molos knitleggings o girly rainbow tröja, ej sikke lej lila leggings o MaT Peace tröja

du då?
    Åh, trevlig beställning!

Bild finns i BT på min beställning. London-leggings, svart/lila-leggings, Stjärnbyxor och ädelstenströja. Molo för hela slanten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17