h80 skrev 2010-10-04 20:56:38 följande:
Nån som har beställt på llm o använd rabatten? får man en ny orderbekräftelse eller hur fungerar det?
Ja, det kom orderbekräftelse. Men det tog tid! Beställde igår eftermiddag någon gång och fick bekräftelse vid 16 tiden idag. Fick ju den automatiska direkt förståss. Men där det stod att allt fanns och det var skickat och så tog lång tid.
Ocikatten skrev 2010-10-04 21:17:37 följande:
Jag har ju precis beställt vår första Katvig så det ska bli spännande att få post!
Underbara barn i BT!!

Vad fint med brun/brun till klänningarna!
Ser fram emot att det faktiskt ska säljas lite NS även på barnmässan här i Malmö som kommer i november!! *jiii* Så slipper jag vara avis på Underbara barnmässan uppe hos er...

Oj va! Är det sant?
Jag var på barnmässan i Malmö förra året och hade deffinivit inte tänkt åka dit i år för det var det minsta och tråkigaste trams jag varit på någon gång. Men nu blev man ju lite sugen
Jag och en kompis hade planerat att åka till sthlm på fredag men så fick jag tid till operation i sthlm nästa onsdag. Blir lite hattigt att åka fram och tillbaka, så sthlm får vara! Så då tröstar jag mig med NS i Malmö också