LJ2 skrev 2010-11-03 17:21:21 följande:
oj.. =) ja julia e ju hmm.. 96.2 tro jag vi fick de till sist.. i mitten av sept..
så då borde babyklänningarna iaf passa =)
Lalalong skrev 2010-11-03 17:10:49 följande:
Har hon 92 i knappisar (eller kanske 98 då) så hade jag sparat babyklänningarna! Klara har 98 eller 104 (det är nog samma som du där, men med andra strl

Hon kan ha 98 men jag tycker om när knapptröjorna går ner lite så man kan ha bara tights till dom) och hon kan fortfarande ha sina babyklänningar! Hon är 97 cm lång, och jag tycker dom sitter perfekt på längden nu. Jag tycker det låter som din tjej kan ha babyklänningarna även nästa sommar. Så håll på dom ett tag till tycker jag! Om inte annat så får du ju mer betalt för dom till sommaren också

ja, jag gillar med när man kan ha knappisar till bara leggings.. hon e ganska smal, så när de är lite korta o "passar bra" till ex jeans så blir de vida..
men, så e de ju mina rariteter med
behöver inte sälja de innan salg för pengarna, utan mer för plats i garderob isf
men, OM jag inte hittar iaf några av de så skulle jag kanske ångra mig? haha
en har jag iofs i 104 med.. så den kanske man kan göra sig av med..
Men oj, är hon 96,2 och du har 92 i knappisar
Klara är som sagt 97 (och också en riktig smalfis med sina 12,5-13 kg) och jag köper ju 104 till henne
Har tänkt att 98 säkert skulle passa bra också, men aldrig tänkt tanken att 92 skulle kunna funka
Men jag förstår att det kan vara svårt att skiljas ifrån dom