Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Jag trillade också dit igår på Eleraffs braiga erbjudande. Köpte rådjursknapptröjan och randiga leggings, samt Londontröjan.
Funderar på vad man matchar London med? Vad har ni andra som har det?
Jag trillade också dit igår på Eleraffs braiga erbjudande. Köpte rådjursknapptröjan och randiga leggings, samt Londontröjan.
Funderar på vad man matchar London med? Vad har ni andra som har det?

Tycker absolut du ska spana in dom
Har köpt båda färgerna till Meja, köpte 80 på baby men dom var i minsta lager så jag får nog köpa 86 på flick istället.
Alltså dom är precis lika mjuka som vanliga leggings, inte alls hårda eller så.
Tack igen!
. När du säger det så inser jag ju hur fint det kommer bli!!Åh fina fina fina posten!!!!
Rådjursprintet är om möjligt ännu finare i verkligheten!! Kommer passa superfint med dom cerisa/svarta legginsen (det visste jag ju dock redan
) när jag packade upp paketet så såg jag att dom passar ju faktiskt jättefint till Londontröjan som också är heeelt underbar!! Tack Eleraff för ett supererbjudande!! 
kik-kid Jeggingsen från LLM kom också, jättefina!!

Hur brukar det funka när ni betalar med kort i en webshop och där dom sen ska justera summan i efterhand?
Inget ont ljus på shoppen i fråga, absolut inte. Utan jag bara undrar hur det funkar i allmänhet.
Jag handlade på Eleraff i onsdags. 957 kr blev summan okorrigerad. Det ställde sig direkt som "reserverat belopp" på kontot, och tillgängligt belopp för mig minskade ju då med 957 kr.
Jag har sen väntat på att denna summan skulle korrigeras... Mailade Eleraff i torsdags och dom bad mig avvakta några dagar till på att det skulle justeras. Var in på banken nu och såg att 957 kr fortfarande ligger kvar (inte så konstigt, det har varit helg), men att det _dessutom_ dragits 578 kr, och på den överföringen står det Eleraff. Och det stämmer ju med summan som skulle dras.
Men var finns dom 957 kronorna? Jag förstår att det kommer lösa sig, och att dom kommer komma tillbaka till mitt konto. Men det känns lite olustigt att 1000 kr av mina pengar legat ute och snurrat i cyberrymden sen i onsdags..
Men det är kanske så här det brukar bli?
Jag betalar i 99% av fallen med bankgiroöverföring så jag är ovan vid korthantering ![]()