Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-11-10 16:59:33 följande:
    Åhh, såg nu ändå att alla var slut. Lurades lite av att storleken stod kvar.

Mössor från Geggamoja då? Någon? De som går ner över öronen. Ska jag ta 3-5 el 1-2 till min 2 1/2 åring? 
    lite sent kanske men har hört att de är små... så stl 3-5 gissar jag på.
  • Kristyr
    nettan1016 skrev 2010-11-10 19:27:42 följande:
    Åh jag tror jag blir tokig på E här hemma. Just nu ratar hon allt vad Molo heter förutom fjärilar, som jag naturligtvis bara har en klänning av. Sen ska hon bara ha kjol och strumpleggings som hon kallar strumpbyxor. Och hur mycket sånt har jag :), jag har ju mest klänningar och vanliga leggings.
    Och inte går det att resonera med henne heller.

Så just nu ligger alla fina Molo kläder i garderoben och väntar på att hon ska komma på bättre tankar. Hmmm.... var finns det fina strumpbyxor just nu och kjolar? Kanske Molo går hem då? Jag måste ju uppdatera hennes garderob. Hon kan ju inte gå i samma kjol hela tiden.

Och ovanpå detta så ska det bara vara tröjor med "hemska katten" eller prinsessor på. Svårklädd tjeja!
    Tacka vet jag S som fortfarande låter mig bestämma och tar snällt på sig vad jag lagt fram till honom. Inga diskussioner där inte ;).
    NS jeanskjol?
  • Kristyr
    nettan1016 skrev 2010-11-10 19:59:35 följande:
    Bra tips. Tack. Rusar genast och letar.
    geggamojas kjolar är med fina. Supermjukt tyg, jag har klänning men det borde vara samma mjuka i dem.
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2010-11-10 20:04:02 följande:
    Håller med om NS kjol, finaste kjolen ju
    tur att jag har stl 74, 80 och 86 hemma då...
  • Kristyr

hmm om man ska ha molooverall på lillasyster vilken storlek ska man ta då?? 74 el 80?

Hon är 68 lång nu i november och den ska väl hålla till mars minst. Obestämd

• Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-12 11:50:03 följande:
    Vet inte ens vad det beror på, ska till BM på måndag igen å ska ta upp det ännu en gång, ska de hålla på såhär till januari kommer jag vara helt knäckt!!

Åkej rå, jag ska försöka fota den sen Den sitter låååååååångt ner och står raaaaakt ut *asg*
    pojke!
  • Kristyr
    THEA och Grodan skrev 2010-11-12 13:41:58 följande:
    Vill bara förvarna att jag kommer att slänga ut lite på FB senare idag. Kolla mina bilder i BT, rånisar, tjejtröjorna i stl 116-122, leggings i stl 116-122, daisykoftan, linnen i stl 116-122, först till kvarn
    synd att det är så stora kläder...
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-11-12 20:20:23 följande:
    Nej, vem är det liksom? Vi får tokladda till våren eller hur?
    Åhh ja det skulle verkligen vara najs (även om jag tror jag föredrar småfolk mer )
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17