Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pepper79 skrev 2010-11-19 08:09:11 följande:
    visst har ni overall från nanook (isbjörn)? hur är de storleksmässigt?
    har 98 på min son som är vet inte exakt med omkring 92 lång.  Den ser inte så jättestor ut och fick ett bra grepp i grenen.
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-11-19 09:10:56 följande:
    Morrn morrn!

På tal om Nanook så kan jag ju tipsa er som inte redan sett det eller inte är medlemmar att skapa konto på Campadre då de har kampanj på Nanook i dagarna.
    schyyyy!
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-11-19 09:19:34 följande:
    Ja varför det, egentligen.
    NI här är ju livet.
    Ocikatten skrev 2010-11-19 09:13:20 följande:
    Livet är ju här!! Skrattande
    Ja precis!

Nu ska jag köra och månadshandla.
    Tur för mej att Alicia är hemma och sjuk så att hon kan ta hand om småttarna under tiden.
    Tar ju dubbelt så lång tid med de i släptåg.
    Gillar också att vår butik skaffat självscanning så att man slipper asa grejorna upp på bandet och sen ner i kassarna.
    självscanning är så himla smidigt!
  • Kristyr

Åkte dit igår på funky.. blev bla de omtalade matvantarna...

och så nu på lpl med 40% på katvig. Små stl fanns ju inte på funky...

*hmm* Alla bra erbj. är ju innan kalendrarna..Drömmer hur ska kalendrarna bli då.....Oskyldig

• Kristyr
    Ocikatten skrev 2010-11-19 09:36:00 följande:
    Jodå, så länge man inte får kontro....

Jaha, nu har grabbarna pekat ut varsin ny Småfolkströja, tyvärr på danska sidan så jag får väl hålla tummarna för att nån svensk shop tar in dem!! En traktorgrävare och en traktor-tröja såklart! Hjärta
    kontroll på ica är inte kul där ska de kolla alla varor
    coop är bättre där väljer de ut typ 5 slumpvisa varor och kollar om de är scannade!

Självklart traktortröja De är poppis här hemma med.. men dem får han bara ha ibland. Ibland måste han ha den råsa tröjan med hudar eller den oranga med hjärtan... Drömmer
  • Kristyr
    Ocikatten skrev 2010-11-19 09:43:47 följande:
    Kom nån ny fin traktortröja nu i ljusare grönt med orange om jag inte minns helt fel...

Ja, tror med jag såg det.... även om jag inte la dem på minnet..

• Kristyr
    högbergarna skrev 2010-11-19 10:24:38 följande:
    lpl? Jag är på jakt efter små storlekar!! Framförallt bodysuites!! Höll på att fixa med bebis rum i förrgår o upptäckte till min fasa att jag bara har 4 stycken bodysuites!!!! Det räcker ju inte på lååånga vägar!!
    litenpålandet
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17